قیمت کالسکه بچه 1402+معرفی بهترین کالسکه عصایی، مسافرتی و تاشو

در این مقاله قبل از اینکه مهمترین معیارهای خرید کالسکه کودک را به شما معرفی کنیم، بهترین مدلهای بازار به انتخاب سردبیر و قیمت کالسکه بچه را به صورت اختصاصی مورد بررسی قرار داده ایم.

بهترین کالسکه کودک و نوزاد به انتخاب سردبیر

1.کالسکه بنیتا پلاس با قیمت مناسب

کالسکه بنیتا پلاس با قیمت مناسب

  • ظاهر زیبا
  • مقرون به صرفه
  • امکانات قابل قبول
  • وزن 10 کیلوگرمی

این محصول حاصل طراحی هنرمندانه شرکت دلیجان است. رنگ مسی بدنه و فریم کالسکه حس لاکچری بودن و زیبایی خاصی را به آن داده است. پارچه و تشک آن هم به نسبت قیمت جنس قابل قبولی دارد. قابلیت جمع شدن، تنظیم نشیمنگاه در سه حالت و امکان چرخش سیت کالسکه رو به مادر از کاربردی ترین امکانات آن است.

قیمت و نظر خریداران در دیجی کالا


2.کالسکه کودک سبک و جمع و جور دیبا

کالسکه سبک و جمع و جور دیبا

  • چرخش 360 درجه دسته
  • سایبان و کمربند Y شکل
  • چرخ های روان دارای قفل
  • نداشتن کیف مخصوص حمل

از بزرگترین چالش پدر و مادرها موقع استفاده از کالسکه وزن آن است. این کالسکه تنها 6.5 کیلو وزن دارد که آن را برای جابجایی یا به مسافرت بردن مناسب می کند. برای حمل آسان بعد از جمع کردن یک دسته در کنار آن تعبیه شده است.

قیمت و نظر خریداران در دیجی کالا


3. ست کالسکه و کریر اسپیدا

ست کالسکه و کریر اسپیدا

  • کریر چداگانه قابل نصب در خودرو
  • قابلیت رو به مادر شدن سیت کالسکه
  • سه حالت خواب کامل، نیمه خواب و نشسته
  • قیمت همرده نمونه خارجی

اگر در حال تهیه سیسمونی هستید، این ست به غیر از یک کالسکه آلومینیومی، یک کریر و یک ساک لوازم نوزاد با امکانات دارد. چرخ های بزرگ آن حرکت را آسان تر می کند و در چاله گیر نمی کند.

قیمت و نظر خریداران در دیجی کالا


4. ست کالسکه کودک و کریر چلینو 

ست کالسکه و کریر چلینو 

  • چرخش مجزای سیت به طرفین
  • قابلیت تبدیل سیت کالسکه به کریکات
  • دارای کاور باران و کاور سرما
  • قیمت قابل توجه

این مدل خارجی از متریال با کیفیت تهیه شده است و اتصالات محکمی دارد. چرخ های بزرگ عقب باعث می شود در تمامی سطوح بدون مشکل حرکت کند. هنگام جمع کردن سیت از بدنه جدا می شود تا ابعاد کالسکه تاشده بسیار کوچک باشد.

قیمت و نظر خریداران در دیجی کالا


5. کالسکه مسافرتی قابل جمع شدن با یک دست

کالسکه مسافرتی قابل جمع شدن با یک دست

  •  تحمل وزن بالا تا 36 کیلوگرم
  • سیستم تاشوی خودکار
  • پارچه قابل جداشدن و شستشو
  •  جدا نشدن سیت کالسکه

قابلیت جمع شدن با یک دست به صورت مگنتی، کار والدین را راحت می کند و حتی نیاز به خم شدن ندارند. سبکی و ابعاد کم آن بعد از تا شدن کمک می کند تا حتی آن را داخل هواپیما ببرید و داخل محفظه بالای سر قرار دهید. کمربند 5نقطه ای آهنربایی، سبد بزرگ و جای قرار دادن لیوان از دیگر امکانات آن است.

قیمت و نظر خریداران در دیجی کالا


6.کالسکه ایرانی دلیجان با قیمت مناسب

راهنمای خرید اینترنتی کالسکه ایرانی دلیجان با قیمت مناسب

  • قیمت مناسب
  • کار راه انداز
  • کیفیت متوسط قسمتهای پارچه ای

این مدل کالسکه نسبت به قیمتش امکانات قابل توجهی مثل امکان چرخاندن سیت رو به مادر، سینی غذاخوری، جاپایی قابل تنظیم و امکان جمع شوندگی دارد. پارچه آن قابل شستشو است و موقع خرید می توانید از بین بیش از 10 رنگ مختلف انتخاب کنید.

قیمت و نظر خریداران در دیجی کالا


7.ست کالسکه و کریر ورسا

ست کالسکه و کریر ورسا

  • همراه داشتن ساک و کریر
  • پارچه قابل شستشو
  • کیفیت متوسط چرخ ها

با کمی هزینه بیشتر نسبت به مدل های ایرانی دلیجان می توانید یک کالسکه با پارچه و فریم با دوام تر در اختیار داشته باشید. رنگ بندی متنوع بسته به نیاز وسلیقه شما از دیگر امکانات این مدل کالسکه است.

قیمت و نظر خریداران در دیجی کالا


8.ست کامل کالسکه و کریر اسپرینگ

راهنمای خرید ست کامل کالسکه و کریر اسپرینگ همراه با ساک لوازم نوزاد

  • پارچه نرم و ضد تعریق
  • مقرون به صرفه
  • جمع شدن آسان
  • کیف معمولی

این پکیچ کامل برای والدینی که جداگانه از کریر برای جابجایی نوزاد استفاده می کنند، یک گزینه شیک و مقرون به صرفه است. به خاطر تشک ضد عرق، کمربند Y شکل و پشتی چندحالته کودک احساس راحتی دو چندان دارد. کریر آن هم دسته آلومینیومی با قابلیت تغییر وضعیت دارد.

قیمت و نظر خریداران در دیجی کالا


9.ست کالسکه دلیجان روما پلاس

راهنمای خرید اینترنتی ست کریر و کالسکه کودک دلیجان روما پلاس

  • گارد محافظ با قابلیت جداسازی
  • زیرپایی قابل تنظیم
  • قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه چرخ‌ها
  • اهرم های تمام پلاستیکی شکننده

به علت بزرگ بودن چرخ های این کالسکه، به راحتی از روی جوب عبور می کند و درون چاله های خیابان گیر نمی کند. دسته والدین قابل تنظیم است. ابعاد آن کمی بزرگ است و شاید مناسب استفاده در سفر و مسافرت نباشد اما در عوض نشیمنگاه راحت و قابل تنظیم برای کودک دارد.

قیمت و نظر خریداران در دیجی کالا


10.ست آغوشی، کالسکه، کریر و ساک لوازم نوزاد گود بیبی

راهنمای خرید ست کالسکه، کریر، آغوشی و ساک لوازم نوزاد گود بیبی

  • کریر دارای بیس و کاور جلوپایی
  • قابلیت استفاده از کریر به عنوان صندلی خودرو کودک
  • قابلیت جمع شدن کالسکه تنها با یک حرکت دست
  • قیمت بالا نسبت به امکانات

این ست مجهز و شیک یک پکیج کامل برای جابجایی کودک در شرایط مختلف است. کالسکه کمک فنردار آن دارای نشیمنگاه راحت و ایمن و زیرپایی قابل تنظیم است. کریر آن دارای کمربند و سایه بان چندحالته است. آغوشی مجهز آن قابلیت قرارگیری در 4 حالت شیردهی، نوزاد رو به مادر، نوزاد رو به محیط و همچنین نوزاد در پشت مادر را دارد.

قیمت و نظر خریداران در دیجی کالا


مشخصات و قیمت 30+ مدل کالسکه بچه(کلیک کنید)

ادامه مقاله و نکات مهم برای خرید

بچه ها با بزرگتر شدن وزنشان زیاد می شود و دیگر نمی توان به راحتی آن ها را بغل کرد یا درون آغوشی نوزاد نگه داشت. یک کالسکه کودک مناسب می تواند کار شما را موقع بیرون رفتن از خانه با کودک راحت کند. از رفتن به پارک و پیاده روی ساده گرفته تا خرید کردن در فروشگاه های بزرگ.

در ادامه این مقاله یک راهنمای جامع برای خرید و لیستی از مشخصات و قیمت کالسکه بچه را برایتان آماده نموده ایم.

انواع کالسکه کودک

طراحان بسته به نیاز والدین و بودجه آن ها انواع مختلفی از کالسکه ها بازار عرضه کرده اند. اما برای آشنایی بهتر شما ما آنها را بر حسب کاربرد به 5 دسته زیر تقسیم کرده ایم:

1.کالسکه چند منظوره یا کالسکه حرفه ای

معرفی کالسکه بچه چند منظوره یا کالسکه همه کاره

به آن کالسکه همه کاره یا فول سایز هم گفته می شود. یک وسیله کاربردی که برای هر کاری از گردش روزانه گرفته تا سفرهای خانوادگی و طولانی مدت هم می توان از آن استفاده کرد.

این کالسکه ها معمولا دارای سبد اضافی ( جای قراردادن وسایلی مانند ساک لوازم نوزاد یا حتی کوله پشتی بچه گانه که نمی خواهد بر دوشش بیاندازد)  پشتی قابل تنظیم و جای لیوان هستند.

این مدل کالسکه ها نسبت به بقیه مدل ها، سنگین تر و حجیم تر هستند و به سختی باز و بست می شوند. برخی هم به خاطر ویژگی هایی مانند قابلیت تنظیم جهت صندلی یا قابلیت اضافه کردن صندلی یا تخته کالسکه (که بچه داخل کالسکه بایستد و سواری کند) بیش از حد تصور گران هستند.

2.کالسکه عصایی یا کالسکه مسافرتی

معرفی ویژگی های کالسکه عصایی یا کالسکه مسافرتی

به آن ها کالسکه چمدانی هم گفته می شود. این مدل کالسکه سبک وزن کمتری نسبت به انواع دیگر کالسکه دارد. راحت تر می توان آن را باز و بست نمود و به هنگام سوارشدن به وسایل نقلیه عمومی جابجا نمود.

معمولا باریک تر از بقیه هستند تا از راهروهای تنگ یا مکان های شلوغ به راحتی عبور کنند. بعضی مدل های آن برای مسافرت های طولانی هم مناسب است.

می توان با تا کردن و قرار دادن داخل کیف مخصوص حمل آن ها را درون محفظه بالا سر هواپیما نیز قرار داد. به همین علت به آن ها کالسکه هواپیمایی هم می گویند. به خاطر همین کاربردهای متعدد، این مدل کالسکه بین والدین مخصوصا خانم ها خیلی پرطرفدار است.

3. کالسکه مخصوص دویدن یا آسان رو

معرفی مشخصات کالسکه ورزش یا کالسکه مخصوص دویدن

اگر عاشق دویدن هستید، با این کالسکه ها می توانید فرزندتان را نیز به همراه ببرید. جدا از ورزش کردن، این کالسکه ها برای زمین های ناهموار نیز مناسب است. این کالسکه های محکم با سیستم تعلیق خاص خود، ضربات ناشی از سطوح ناهموار به کودک را جذب می کنند.

آن ها معمولا سه چرخ خیلی بزرگ دارند که چرخ جلوی آن قابل فرمان پذیری و چرخش است. روی دستگیره بعضی از این کالسکه ها ترمز تعبیه شده است. برخی قابلیت تنظیم سرعت در محل چرخ ها را دارند.

بعضی هم یک سایبان خیلی بزرگ دارند تا کودک شما را از آفتاب محافظت کند. البته به خاطر چرخ های بزرگ و سیستم تعلیق خاص، این کالسکه ها حجیم، سنگین و گران هستند.

4. کالسکه دو قلو

معرفی کالسکه بچه دوقلو

این مدل بیشتر برای والدینی که دو قلو دارند یا فاصله بچه ها از هم کم است، به کار می آید. صندلی این کالسکه ها به دو صورت کنار هم یا در امتداد هم طراحی شده است.

این کالسکه ها معمولا قابل تبدیل هستند و می توان فقط از یکی از صندلی ها استفاده کرد و بعدا صندلی دیگر را به آن افزود. بعضی ها هم به هم چسبیده هستند و می توان موقع جمع کردن آن ها را از وسط تا کرد تا جای کمتری بگیرند.

اگر می خواهید بیشتر درباره کالسکه دوقلو بدانید ما در مقاله راهنمای خرید کالسکه دوقلو انواع آن و مزایا و معایب هر یک را با هم مقایسه کرده ایم و بهترین مدل ها را به کمک عکس و فیلم به شما معرفی کرده ایم.

5. سیستم مسافرتی یا ست کالسکه و کریر

معرفی سیستم مسافرتی یا ست کالسکه و کریر

سیستم مسافرتی از یک کالسکه و یک صندلی ماشین که روی کالسکه قرار می گیرد، تشکیل می شود. این کالسکه ها دو مزیت دارند. اول اینکه می توانید از بدو تولد از آن ها استفاده کنید.

دوم اینکه برای انتقال کودک از کالسکه به ماشین نیازی نیست آن ها را بیدار کنید. همچنین چون همزمان کار کریر و کالسکه را با هم انجام می دهد برای شما مقرون به صرفه تر خواهد بود.

اگر علاقه دارید که صندلی ماشین را جداگانه برای فرزندتان تهیه کنید، پیشنهاد می کنیم به لیست پیشنهادی و راهنمای خرید صندلی ماشین کودک سری بزنید.

راستی کالسکه بچه به انگلیسی چی میشه؟

لوازم کودک و نوزاد در هر زبان و فرهنگی اسامی مخصوص به خود دارند. اما آنچه که ما به آن کالسکه بچه می گوییم در انگلیسی Baby Stroller نامیده می شود. بسته به کاربرد و موقعی که سبد کالسکه رو به مادر قرار می گیرد، ممکن است به آن Baby Carriage هم گفته شود.

معیارهای مهم در خرید کالسکه بچه گانه

پس از آشنایی با انواع کالسکه و اطلاع از فایده های خرید کالسکه توصیه می کنیم، برای انتخاب کالسکه مناسب برای خانواده خود فاکتورهای مهم زیر را هم در نظر بگیرید:

1)قیمت کالسکه

والدینی که اولین بار می خواهند کالسکه بخرند، با دیدن قیمت آن شوکه می شوند. اگر بودجه بیشتری برای خرج کردن دارید باید بدانید که کالسکه های گرانتر، ویژگی هایی منحصر به فرد دارند.

مانند سیستم تعلیق بهتر، قابلیت مانور آسان تر، جنس بدنه بهتر، رنگ بندی متفاوت، صندلی ماژولار با قابلیت تبدیل بین حالت رو به جلو یا رو به عقب. البته نباید همه بودجه خود را خرج خرید کالسکه بکنید و بهتر است تنها به نیازهای خود اکتفا کنید.

2)سبک زندگی والدین

این فاکتور، مهمترین عامل در انتخاب یک کالسکه است. آیا از آن خانواده ها هستید که هر روز از صبح تا شب از کالسکه استفاده می کنند؟ یا فقط برای رفتن به پارک و مسافرت های درون شهری کالسکه را همراه خود می برید؟ فضای قرارگیری کالسکه در منزل شما چقدر است؟ آیا باید کالسکه را مرتبا از پله ها بالا و پایین کنید یا با خود به درون وسایل نقلیه عمومی ببرید؟

آیا کالسکه را فقط برای جابجا کردن فرزند میخواهید یا اینکه یک کالسکه چند منظوره با قابلیت خرید یا جای اضافه می خواهید؟ با توجه به این سوالات سبک زندگی خود را مشخص کنید و کالسکه ای را انتخاب کنید که همه نیازهای شما را مرتفع سازد.

3)تعداد اعضای خانواده

اگر خانواده شما یک نفره و جمع و جور است یا اینکه قرار نیست فاصله بچه ها از 3 سال کمتر باشد، یک کالسکه تک نفره برای شما مناسب است.

در غیر اینصورت به دنبال کالسکه های تک نفره باشید که قابلیت تبدیل به دو یا سه نفره را دارند. تجربه ثابت کرده که خیلی از خانواده ها از اینکه کالسکه قابل تبدیل نخریده اند، پشیمان شده اند.

4)نکات جانبی در خرید کالسکه نوزاد

جدا از معیارهایی که گفتیم، وجود این امکانات در کالسکه انتخابی شما می تواند راحتی بیشتری را برای شما و فرزندتان به همراه داشته باشد:

    • قابلیت تا شدن با یک دست (یکی از دردسرهایی که بعد از خرید کالسکه با آن مواجه می شوید، روش صحیح بستن کالسکه و باز کردن آن در برندهای مختلف است که ما آن را در مقاله ای جداگانه به آموزش آن پرداخته ایم)
    • روکش قابل شستشو
    • دستگیره والدین با قابلیت تنظیم ارتفاع
    • متناسب بودن برای نوزاد تازه متولدشده (پشتی باید قابلیت خوابیدن کامل را داشته باشد و صندلی آن مثل کریر از کالسکه جداشده و به صندلی ماشین متصل شود)
    • قابلیت چرخاندن سیت کالسکه رو به مادر (این قابلیت برای دوران نوزادی به کار می آید که کودک احساس تنهایی نکند)
    • سایه بان و پشه بند که در وسایلی مثل تخت کنار مادر هم وجود آن ها اهمیت دارد.
    • سبد خرید

لوازم یدکی کالسکه کودک

در مورد لوازم یدکی کالسکه و نحوه تعمیر کالسکه در آینده نزدیک مقاله ای جداگانه خواهیم نوشت. اما به شما یادآوری می کنیم که قرار نیست با خرابی هر قسمت از کالسکه، آن را دور بیاندازید یا کالسکه ای نو تهیه کنید. بسیاری از قطعات یدکی که در تصویر زیر به شما نشان داده ایم، به راحتی در بازار یافت می شود.

لوازم یدکی کالسکه بچه شامل فریم، صندلی، سپر محافظ، سایه بان، روکش و چرخ یدکی

لیست کامل قیمت کالسکه بچه و مشخصات مهم

پس از بررسی لیست منتخب سردبیر در قسمت قبل، در این قسمت لیست کاملی از مشخصات بهترین کالسکه بچه خارجی و ایرانی از برندهای مشهور ارابه، اسپرینگ، ببکو، چیکو، فیکشن، کاپلا، گراکو، مامالاو، چلینو، سایبکس، جی بی، جویی، مادرکر، نونا، بنیتا، بیبی فور لایف، کیکابو، مک لارن و کیدی را برای شما گرد آورده ایم.

اگر به دنبال کالسکه دوقلو هستید، بهترین مدل های آن را در مقاله خرید کالسکه دوقلو جداگانه مورد بررسی قرار داده ایم.

در توضیح هر محصول باکس های خاکستری رنگ، نظرات خریداران آن محصول است که برای کمک به انتخاب شما نقل قول کرده ایم.

کالسکه کودک ریچ کیدز

کالسکه کودک ریچ کیدز

مشخصات مهم:

  • وزن قابل تحمل
    15 کیلوگرم
  • جنس بدنه
    آلومینیوم
  • قابلیت جمع شدن
    بله
  • ترمز
    دارد
  • سبد
    دارد
  • سایبان کالسکه
    دارد
  • پارچه قابل شستشو
    دارد
  • چرخهای جلو چرخشی و قابل ثابت شدن به سمت جلو
  • کم جا و مسافرتی

مثل کارهای ایرانی نیست که با پلاستیکه بدنش تماما الومینیومه. بسیار سبک و راحته خیلی زیباس. قابلیت جمع شدن با یکدست رو داره.


کالسکه مسافرتی چیکو

کالسکه مسافرتی چیکو

مشخصات مهم:

  • وزن قابل تحمل
    15 کیلوگرم
  • قابلیت جمع شدن
    بله
  • دارای کاور باران
  • کوله پشتی (ساک) حمل کالسکه

کالسکه خوب و با کیفیتی هست.ولی میله گارد جلو نداره که اگر داشت بهتر می بود.

مهمترین قابلیت این کالسکه امکان جمع کردن و باز کردن آن با یک دست است. حتی می توان آن را در حالت جمع شده روی دوش انداخت.


ست کالسکه و کریر خارجی ایون فلو

ست کالسکه و کریر خارجی ایون فلو

مشخصات مهم:

نسبت به مدل های ایرانی ارزش خرید دارد.

کریر سبک و خوب هست کیف جاداره. کیفیت کالسکه و کریر محکم و خوب بنظر میاد

  • – دارای گارد محافظ با قابلیت جداسازی
  • – دارای سبد توری در قسمت زیر نشیمن‌گاه با ظرفیت وزنی 3 کیلوگرم
  • – چرخ‌های عقب مجهز به قفل
  • – قابلیت چرخش 360 درجه چرخ‌ها
  • – ساک لوازم دارای یک جیب بزرگ با بست زیپی در پشت کار و دو جیب با بست چسبی در قسمت جلو کار

ست کالسکه دلیجان

ست کالسکه دلیجان

مشخصات مهم:

  • وزن قابل تحمل
    45 کیلوگرم
  • قابلیت جمع شدن
    بله
  • تغییر جهت سیت رو به مادر
    دارد
  • ترمز
    دارد
  • سبد
    دارد
  • سایبان
    دارد

به نسبت قیمت خیلی شکیل و زیباست


کالسکه ایرانی دلیجان بنیتا طرح GUCCI1

کالسکه ایرانی دلیجان بنیتا طرح GUCCI1

مشخصات مهم:

درکل خیلی ازش خوشمون اومد. کیفیتش ظاهرا بدنیس و روان میره و رنگش همون بود که خواشتم. بسته بندیشم عالی یود. فقط دفترچه راهنم نداره و تشکش لیز میخوره و بچه م میاد پایین… درکل خوبه


کالسکه ارابه مدل Spotted

کالسکه ارابه مدل Spotted

مشخصات مهم:

دسته این کالسکه ارزان قیمت ایرانی قابلیت حرکت دادن و قرارگیری در جهت مخالف را دارد، با وجود این مشخصه، کودک رو به مادر قرار گرفته و مادر در طول حرکت، به کودک خود دید بیشتری دارد.

 چون پول زیادی پرداخت نمیکنید و از طرفی هم استفادش موقته اشکالی برای خریدش نمیبینم ، چون باید برای کالا مشابه 2 برابر این پول بدید


کالسکه اسپرینگ عصایی مدل لیدو

کالسکه اسپرینگ عصایی مدل لیدو

مشخصات مهم:

  • – چرخش 360 درجه چرخ های جلو و قفل آن
  • – جمع شدن آسان و کم جا
  • – قفل در حالت جمع شده
  • – دستگیره برای حمل آسان

خیلی محکم خوب به نظر میاد باتوجه به مدل های چینی با قیمت بالای مشابه خوبیش اینه تا یکسال خدمات پس از فروش داره که هر عیبی پیدا کنه برامون درست میکنن نشیمنگاهش خیلی محکم و خوبه بنظر نمیاد بچه کمر درد بگیره و تشک دوبل قابل شستشو داره


کالسکه مسافرتی خارجی ایون فلو

کالسکه مسافرتی خارجی ایون فلو

مشخصات مهم:

گر به دنبال کالسکه ای بادوام هستید که تا مدت ها برایتان کار کند، این محصول با بدنه پلاتینیومی را به شما پیشنهاد می کنیم. چرخ های آن بلبرینگی و بسیار روان است. کمک فنر دارد و می توان کودک را به چند حالت مختلف درون آن خواباند.

  • وزن
    6 کیلوگرم
  • گروه سنی
    بدو تولد تا 4 سال
  • وزن قابل تحمل
    40 کیلوگرم
  • – دارای کیسه خواب و کاور زمستانی

کالسکه کودک دلیجان مدل بنیتا اسکای پلاس 3

کالسکه کودک دلیجان مدل بنیتا اسکای پلاس 3

مشخصات مهم:

  • سبد
    دارد
  • سایبان
    دارد
  • پارچه قابل شستشو
    دارد
  • سایر توضیحات
    تشک طبی
  • سایبان سه حالته
  • نشیمن ضدحساسیت و ضدتعرق

کالسکه به تازگی دستم رسیده و هنوز استفاده نشده اما از لحاظ ظاهر و کیفیت نسبت به پولی که میدی مناسب و کاربردی و اینکه جنس ایرانی باید حمایت بشه


سرویس کالسکه و کریر گراکو مدل Fast Action

سرویس کالسکه و کریر گراکو مدل Fast Action

مشخصات مهم:

  • ابعاد
    98 × 56 × 85 سانتی متر
  • وزن
    10 کیلوگرم
  • جنس بدنه (فریم)
    فلز
  • وزن قابل تحمل
    22.7 کیلوگرم
  • قابلیت جمع شدن
    بله

من از نوزادی بچمو روی کریرش سوار کالسکه می کردم. کاملا ازش راضی ام. مثل یک ماشین برام کار کرده، و تا تونسته ام وسایل بارش کرده ام. خیلی خوب و محکمه. عالیه.

واقعا عالیه کیفیت داره … کریر براحتی روی کالسکه سوار میشه و براحتی تا وقتی بچه کوچیکه میتونید روی کالسکه استفاده کنید … جمع کردن کالسکه خیلی راحته چرخا چرخش 360 درجه داره کیفیت پارچه ها عالیه


کالسکه فیکشن مدل Arco

کالسکه فیکشن مدل Arco

مشخصات مهم:

  • ابعاد
    60x34x50 سانتی متر
  • وزن
    6 کیلوگرم
  • قابلیت جمع شوندگی
    دارد
  • سایبان
    دارد
  • کمربند ایمنی
    دارد

 


کالسکه بنیتا طرح GUCCI4

کالسکه بنیتا طرح GUCCI4

مشخصات مهم:

  • وزن قابل تحمل
    40 کیلوگرم
  • قابلیت جمع شدن
    بله
  • تغییر جهت سیت رو به مادر
    دارد
  • پارچه قابل شستشو
    دارد

 بچم که شش ماهه و هنوز نمیشینه باید خیلییی مواظب باشم. همینطور محل نشستن کیفیت خوبی نداره و خودم توش تشک گذاشتم. ولی در مجموع خوب و راحت و کار راه بندازه


ست کالسکه و کریر ایرانی دلیجان طرح SKY PLUS 4

ست کالسکه و کریر ایرانی دلیجان طرح SKY PLUS 4

مشخصات مهم:

این محصول دارای سبد جهت قرار دادن لوازم کودک، دسته قابل برگشت و حالت رو به مادر، دسته با روکش فوم با قابلیت تنظیم ارتفاع، مجهز به قفل جهت ممانعت از حرکت چرخ‌ها، مجهز به کمربند ایمنی جهت حفظ ایمنی کودک در 5 نقطه و سایبان جهت جلوگیری از تابش مستقیم خورشید می باشد.

  • وزن قابل تحمل
    40 کیلوگرم
  • قابلیت جمع شدن
    بله

ست کالسکه و کریر کاپلا مدل سیتی لایف

ست کالسکه و کریر کاپلا مدل سیتی لایف

مشخصات مهم:

  • دارای فریم(بدنه) آلومینیومی
  • – دارای نشیمن‌گاه نرم و راحت با قابلیت تنظیم زاویه خواب پشتی
  • – دارای کمربند ایمنی چندنقطه‌ای
  • – دارای چرخ‌های محکم و ایمن
  • – دارای سایبان با قابلیت تنظیم در سه حالت
  • – دارای دسته با قابلیت تنظیم ارتفاع
  • – قابلیت نصب نشیمن‌گاه رو به مادر

کالسکه عصایی جی بی مدل QbitPlus

کالسکه عصایی جی بی مدل QbitPlus

مشخصات مهم:

  • وزن 7.6 کیلوگرم
  • تحمل وزن تا 25 کیلوگرم
  • دارای گارد
  • حالت جمع شو بسیار کوچک
  • جنس بدنه و متعلقات بادوام و محکم

برای دختر پنج ماهم خریدم خیلی خیلی توش راحته و ذوق میکنه، خیلی چرخهاش روونه و راحت هم باز و بسته میشه و توی ماشین فضای کمی رو میگیره. جنس پارچه ی استفاده شده در این کالسکه هم خیلی خوشرنگه هم خیلی با کیفیت. در کل راضیم و از خریدم پشیمون نیستم.


سرویس کالسکه و کریر ورسا

سرویس کالسکه و کریر ورسا

مشخصات مهم:

  • قابلیت جمع شدن
    بله
  • تغییر جهت سیت رو به مادر
    دارد
  • کمربند ایمنی
    دارد
  • ترمز
    دارد
  • سبد
    دارد
  • سایبان
    دارد

سرویس کامل کالسکه گود بیبی شیک

سرویس کامل کالسکه گود بیبی شیک

مشخصات مهم:

  • – قابلیت تنظیم زاویه خواب پشتی نشیمن‌گاه در 3 حالت
  • – قابلیت چرخش 360 درجه چرخ‌ها
  • – مجهز به کمک فنر
  • – دارای کاور جلو پایی، با بست دکمه فشاری
  • – قابلیت جمع شدن کالسکه تنها با یک حرکت دست، از طریق زبانه تعبیه شده بر روی دسته کالسکه
  • – ساک لوازم دارای دو جیب با بست زیپی و چسبی،‌ در قسمت پشت کار
  • – ساک لوازم دارای یک جیب بزرگ با بست زیپی، در قسمت جلو کار
  • – دارای جیب‌های اختصاصی در داخل کیف و یک جیب عایق با بست زیپی در قسمت کناری کیف
  • – آغوشی دارای یک جیب با بست دکمه فشاری در قسمت جلو کار
  • ـ آغوشی دارای بندهای قابل تنظیم با بست‌های پلاستیکی
  • – آغوشی قابل استفاده در 4 حالت مختلف

ست کالسکه و کریر فرست رايدرز مدل چری

ست کالسکه و کریر فرست رايدرز مدل چری

مشخصات مهم:

  • اقلام اين ست علاوه بر کالسکه , کریر , ساک لوازم شامل بيس مي باشد كه بيس قابليت تبديل به صندلي ماشين شدن را داشته و داراي 4 قفل ايمني روي بيس مي باشد.
  • – قابليت جابجايی سيت به دو طرف
  • – كمک فنرهای فوق العاده قوی
  • – چرخهاي شب نما براي ديد بهتر و دور ماندن از خطر در شب
  • – زنبيل بزرگ و جا دار براي خريد

سرویس کالسکه و کریر چلینو مدل توییستر پلاتینیوم

سرویس کالسکه و کریر چلینو مدل توییستر پلاتینیوم

مشخصات مهم:

کالسکه این ست با وزن 10 کیلوگرم مجهز به چرخ‌های عقب بزرگ با قابلیت استفاده در تمامی سطوح است که تا 18 کیلوگرم وزن را تحمل می‌کند. از کریر این ست می توانید به عنوان صندلی ماشین نیز استفاده کنید.

  • ایر توضیحات
    دارای کاور باران و کاور سرما
  • قابلیت چرخش 360درجه درجای سیت
  • قابلیت تبدیل سیت کالسکه به کریکات

کالسکه مسافرتی مناسب نوزاد

کالسکه مسافرتی مناسب نوزاد

مشخصات مهم:

  • جنس بدنه (فریم)
    فلز
  • گروه سنی
    بدو تولد تا 4 سال
  • وزن قابل تحمل
    25 کیلوگرم
  • قابلیت جمع شدن
    بله
  • سایبان
    دارد
  • پارچه قابل شستشو
    دارد
  • دارای کاور باران و کاور سرما
  • قابلیت چرخش 360درجه درجای سیت
  • قابلیت تبدیل سیت کالسکه به کریکات

کالسکه تاشو مادرکر

کالسکه تاشو مادرکر

مشخصات مهم:

  • ابعاد
    60x46x21 سانتی متر
  • وزن
    4 کیلوگرم
  • جنس بدنه (فریم)
    فلز
  • گروه سنی
    بدو تولد تا 4 سال
  • وزن قابل تحمل
    19 کیلوگرم
  • قابلیت جمع شدن
    بله

کالسکه نونا مسافرتی

کالسکه نونا مسافرتی

مشخصات مهم:

  • ابعاد
    62x35x84 سانتی متر
  • وزن
    18 کیلوگرم
  • جنس بدنه (فریم)
    فلز
  • گروه سنی
    بدو تولد تا 4 سال
  • قابلیت جمع شدن
    بله
  • تغییر جهت سیت رو به مادر
    دارد

ست کالسکه و کریر سایبکس مدل بالیوس

ست کالسکه و کریر سایبکس مدل بالیوس

مشخصات مهم:

  • تعداد تکه
    4 تکه
  • ابعاد
    106x87x51 سانتی متر
  • وزن
    15000 کیلوگرم

کالسکه کودک ورسا با میز غذاخوری

کالسکه کودک ورسا با میز غذاخوری

مشخصات مهم:

  • جنس بدنه (فریم)
    فلز
  • گروه سنی
    بدو تولد تا 3 سال
  • وزن قابل تحمل
    30 کیلوگرم
  • قابلیت جمع شدن
    بله
  • تغییر جهت سیت رو به مادر
    دارد
  • کمربند ایمنی
    دارد

ست کالسکه و کریر بیبی فور لایف

ست کالسکه و کریر بیبی فور لایف

مشخصات مهم:

  • ابعاد
    99x64x100 سانتی متر
  • وزن
    10 کیلوگرم
  • جنس بدنه (فریم)
    فلز
  • گروه سنی
    بدو تولد تا 4 سال
  • وزن قابل تحمل
    25 کیلوگرم
  • قابلیت جمع شدن
    بله
  • تغییر جهت سیت رو به مادر
    دارد
  • کمربند ایمنی
    دارد
  • چرخ
    دارد
  • تعداد چرخ
    4 عدد
  • ترمز
    دارد
  • سبد
    دارد
  • سایبان
    دارد
  • پارچه قابل شستشو
    دارد

کالسکه جویی پسرانه

کالسکه جویی پسرانه

مشخصات مهم:

  • – قابلیت خواباندن کامل پشتی به صورت افقی
  • – مناسب برای رده سنی 0 تا 3 سال(15 کیلو)
  • – سازگار با کریر مدل gemm
  • – قابلیت جمع شده با یک دست و قفل خودکار
  • – قابلیت تنظیم پشتی در 4 حالت
  • – 2 حالت تنظیم جای پای کودک
  • – دارای سایبان قابل تنظیم و یک روزنه روی آن برای تهویه بهتر کودک
  • – دارای یک سبد خرید بزرگ
  • – 8 چرخ با قابلیت قفل و ترمز پایی
  • – کمربند 5 نقطه ای با روکش

کالسکه مسافرتی خارجی بی بی سینگ

کالسکه مسافرتی خارجی بی بی سینگ

مشخصات مهم:

  • وزن
    7.5 کیلوگرم
  • جنس بدنه (فریم)
    فلز
  • گروه سنی
    بدو تولد تا 4 سال
  • وزن قابل تحمل
    50 کیلوگرم
  • قابلیت جمع شدن
    بله

کالسکه بچه آلومینیومی

کالسکه بچه آلومینیومی

مشخصات مهم:

از جمله قابلیت های این کالسکه : قابلیت تبدیل شدن سیت (اتاق) کالسکه به کری کات (ساک حمل) ، قابلیت رو به مادر شدن سیت کالسکه ، قابلیت تنظیم دسته کالسکه ، قابلیت تنظیم حالت خواب در سه درجه

  • وزن قابل تحمل
    25 کیلوگرم
  • ترمز
    دارد
  • پارچه قابل شستشو
    دارد

ست کالسکه و کریر

ست کالسکه و کریر

مشخصات مهم:

این کالسکه دارای کمک فنر در دو طرف کالسکه جهت آسایش کودک داخل کالسکه میباشد. طراحی زیبا و سبک بدنه کالسکه که از جنس آمینیوم میباشد،آرامش خیال را به والدین میدهد.

  • دارای کاور سرما
  • قابلیت تنظیم در 3 حالت : نشسته ،نیمه لمیده ، حالت خواب کامل
  • قابلیت رو به مادر شدن
  • قابلیت جداشدن چرخ‌ها
  • قابلیت 360 درجه چرخش چرخ های جلو
  • مجهز بودن چرخ های عقب به ترمز تک پدال
  • دارای کاور زمستانی
  • قابلیت تبدیل به کری کات

کالسکه بچه کاب کیدز

کالسکه بچه کاب کیدز

مشخصات مهم:

  • جنس بدنه: آلومینیوم کربن
  • دارای سینی غذاخوری برای سیت کالسکه
  • داراری کاور سرما
  • چرخش 360 درجه چرخ ها
  • قابلیت جدا شدن سیت کالسکه
  • سه درجه حالت خواب

تازه به دسته مون رسیده ولی اتصالات و استراکچر (فرم بدنه) خوبی داره و چرخ هاش از جنس لاستیک تو پر هست و کمک فنر هاش عالیه


کالسکه بچه ارابه

کالسکه بچه ارابه

مشخصات مهم:

  • – دارای فریم فلزی به‌همراه روکش پارچه‌ای از جنس پلی‌استر
  • – سایبان قابل جمع‌شدن با دریچه‌ی شفاف جهت دیدن کودک
  • – پشتی قابل تنظیم در چهارحالت
  • – دارای جاپایی قابل تنظیم
  • – دارای گریپ نرم روی دسته
  • – چرخ جلو با قابلیت چرخش 360 درجه
  • – چرخ‌های عقب دارای ترمز پدالی به‌صورت مجزا
  • – دارای سبد خرید
  • – دارای سینی کودک
  • – دارای سینی والدین زیر دسته

ست کالسکه ایون فلو مدل pivot

ست کالسکه ایون فلو مدل pivot

مشخصات مهم:

  •  
    سیت با قابلیت تبدیل به کریکات
  • کالسکه تراول سیستم
  • تنظیم زاویه سیت در سه حالت
  • حالت خواب کامل
  • نصب کریر بر روی کالسکه
  • دارای کاور سرما
  • دارای جا لیوانی
  • چرخش 360درجه چرخ های جلو

 این کالسکه اورجیناله و کیفیت بسیاربالایی داره و به نقاط قوتش اشاره کردم اما داشتن وزن کم و صندلی نشیمن دو طرفه و کریکاتشو و جمع شدن با نشمین و بدون نشیمن و جاگیر نبودن و فریم الومینیومی بسیار قدرتمند و سبک و قیمت بسیار خوب از دیگر مزایای این سرویس هست


کالسکه ایرانی دلیجان مدل بنیتا

کالسکه ایرانی دلیجان مدل بنیتا

مشخصات مهم:

  • گروه سنی
    بدو تولد تا 4 سال
  • وزن قابل تحمل
    45 کیلوگرم
  • قابلیت جمع شدن
    بله
  • تغییر جهت سیت رو به مادر
    دارد
  • کمربند ایمنی
    دارد

سرویس کالسکه و کریر چیکو مدل کورتینا فاکسی

سرویس کالسکه و کریر چیکو مدل کورتینا فاکسی

مشخصات مهم:

  • وزن
    15 کیلوگرم
  • جنس بدنه (فریم)
    فلز
  • گروه سنی
    از بدو تولد
  • قابلیت جمع شدن
    بله
  • پارچه قابل شستشو
    دارد
  • دارای پشتی قابل تنظیم
  • قابلیت تا شدن و حمل با یک دست
  • کالسکه دارای سینی غذاخوری کودک با قابلیت بازشدن
  • دارای چرخ‌های پلاستیکی و با قابلیت هدایت‌پذیری چرخ‌های جلو
  • دارای آفتابگیر با پارچه ضد اشعه فرابنفش و قابل تنظیم در سه حالت

ست کالسکه و کریر بیبی ایسه مدل Innova

ست کالسکه و کریر بیبی ایسه مدل Innova

مشخصات مهم:

  • – چرخش 360 درجه چرخ‌های جلو
  • – تبدیل شدن سیت به سبد
  • – فریک کالسکه با قابلیت نصب کریر توسط رابط
  • – دارای جاپایی قابل تنظیم
  • – دارای کاور جلوپایی

من کاملا از این ست راضیم. بسیار شیک و تر تمیز و با امنیت بالا هستش.بدنه و چرخ های محکمی نسبت به هم قیمتهای خودش داره.


کالسکه تاینی بیبی مدل FAY

کالسکه تاینی بیبی مدل FAY

مشخصات مهم:

  • وزن
    4.7 کیلوگرم
  • جنس بدنه (فریم)
    فلز
  • گروه سنی
    6 ماه تا 4 سال
  • وزن قابل تحمل
    15 کیلوگرم
  • قابلیت جمع شدن
    بله

کالسکه خوبیه و راحت استفاده میشه منتها یه ایرادی که داره بچه وقتی می خوابه اذیت میشه چون به حالت ایستاده اس پشتیش.و سر بچه خیلی خم میشه


کالسکه بنیتا طرح sky4

کالسکه بنیتا طرح sky4

مشخصات مهم:

  • سایبان 3 حالته
  • تشک دوبل یک طرف مخمل ضد حساسیت و طرف دیکر پارچه
  • کمربند شانه ای

کالسکه خیلی خوبیه و فقط باید قطعاتشو سوار کنید تا بفهمید چقدر با کیفیته


کالسکه بیبی لند

کالسکه بیبی لند

مشخصات مهم:

  • وزن قابل تحمل
    25 کیلوگرم
  • قابلیت جمع شدن
    بله
  • تغییر جهت سیت رو به مادر
    دارد
  • سبد
    دارد
  • سایبان
    دارد
  • پارچه قابل شستشو
    دارد

من نزدیک 2 ساله از این کالسکه استفاده میکنم. وخیلی خیلی ازش راضیم. من خیلی ازش استفاده میکنم ولی تا الان مشکلی براش پیش نیومده. فقط مشکلی که برای من داره اینکه یکم برای مسافرت بردن سخته. چون بزرگه.

 


کالسکه مسافرتی کیکابو مدل Miley

کالسکه مسافرتی کیکابو مدل Miley

مشخصات مهم:

این محصول قاب فولادي سبک دارد. چتر تاشو سريع و آسان و قفل تاشو نیز از دیگر ویژگیهای این محصول است. دستگيره هاي ارگونوميک 360 درجه و سايبان بزرگ ملانژ بزرگ با پنجره PVC دارد.

خیلی راحت و بدون ایجاد مشکلی باز و جمع میشه و وزن کمی داره


ست کالسکه و کریر ورسا

ست کالسکه و کریر ورسا

مشخصات مهم:

  • قابلیت جمع شدن
    بله
  • تغییر جهت سیت رو به مادر
    دارد
  • کمربند ایمنی
    دارد
  • ترمز
    دارد
  • سبد
    دارد
  • سایبان
    دارد

ست کالسکه و کریر فرست رايدرز مدل چری

ست کالسکه و کریر فرست رايدرز مدل چری

مشخصات مهم:

  • اقلام اين ست علاوه بر کالسکه , کریر , ساک لوازم شامل بيس مي باشد كه بيس قابليت تبديل به صندلي ماشين شدن را داشته و داراي 4 قفل ايمني روي بيس مي باشد.
  • – قابليت جابجايی سيت به دو طرف
  • – كمک فنرهای فوق العاده قوی
  • – چرخهاي شب نما براي ديد بهتر و دور ماندن از خطر در شب
  • – زنبيل بزرگ و جا دار براي خريد

ست کالسکه دلیجان

ست کالسکه دلیجان

مشخصات مهم:

  • وزن
    9 کیلوگرم
  • جنس بدنه (فریم)
    فلز
  • گروه سنی
    بدو تولد تا 4 سال
  • وزن قابل تحمل
    45 کیلوگرم
  • قابلیت جمع شدن
    بله
  • تغییر جهت سیت رو به مادر
    دارد

سرویس کالسکه بیبی هوم مدل ایموشن

سرویس کالسکه بیبی هوم مدل ایموشن

مشخصات مهم:

  • گروه سنی
    از بدو تولد
  • وزن قابل تحمل
    25 کیلوگرم
  • سبد
    دارد
  • سایبان
    دارد
  • پارچه قابل شستشو
    دارد
  • دارای کیف لوازم مادر با طرح و پارچه کالسکه
  • دارای گارد محاقظ برای سرنشین کالسکه
  • دارای پشه بند و کاور باران برای کالسکه

کالسکه کیکابو مدل سانی

کالسکه کیکابو مدل سانی

مشخصات مهم:

  • قابلیت جمع شدن
    بله
  • تغییر جهت سیت رو به مادر
    ندارد
  • کمربند ایمنی
    دارد
  • چرخ
    دارد
  • تعداد چرخ
    4 عدد
  • ترمز
    دارد
  • سبد
    ندارد
  • سایبان
    دارد

به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!

1 دیدگاه

  1. مارک دلیجان بین برند های ایرانی جنس خیلی خوب ومحکمی دارد با توجه به قیمت ارزش خرید بیشتری داره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا