قیمت کفش اسکیت بچه گانه 1402+ بهترین اسکیت کفشی دخترانه و پسرانه

اگر  قصد خرید اسکیت کفشی دارید مدل های متنوعی را در بازار پیدا می کنید. در این مقاله بهترین مدلهای کفش اسکیت بچه گانه را به همراه قیمت و نکات لازم برای خرید به شما معرفی می کنیم.

بهترین مدلهای کفش اسکیت به انتخاب سردبیر

1#. اسکیت کفشی NT2- Combo

“چرخ و بلبرینگ  فوق العاده”

اسکیت کفشی حرفه ای NT2- Combo فلاینگ ایکل

بلبرینگ های با استاندارد ABEC7 از بالاترین سطوح استاندارد است که در این مدل کفش اسکیت از آن استفاده شده است. این ویژگی سبب روان تر چرخیدن چرخ های اسکیت می شود. پوشش ضدآب و ضدآلودگی بلبرینگ ها در کنار چرخ های ژله ای با درجه سختی 85A عمر کفش ها را بیشتر می کند.

برند معتبر و خوشنام Flying Eagle علاوه بر پاس کردن استانداردهای سختگیرانه، لوازم ایمنی با کیفیت شامل”کلاه قابل تنظیم، زانو بند، محافظ آرنج و محافظ کف دست” را نیز به همراه کفش ها ارائه نموده است تا ایمنی اسکیت آموزان به طور کامل تضمین شود.

  • محافظ فایبر گلاس در قسمت ساق و مچ برای جلوگیری از پیچ خوردن
  • توصیه شده اغلب مربیان اسکیت
  • قیمت قابل توجه

قیمت سایز 28 تا 33 در دیجی کالا

قیمت سایز 33 تا 37 در دیجی کالا

قیمت سایز 38 تا 42 در دیجی کالا


2#. اسکیت کفشی استریت رانر

“مقرون به صرفه”

اسکیت کفشی مدل رانر به همراه کلاه و لوازم ایمنی اسکیت

این اسکیت با قیمت قابل قبول، محافظت کامل را برای “کف پا، مچ و پنجه و تاندون آشیل” به واسطه ضربه گیرهایی که در این نواحی دارد فراهم می کند. همچنین کلاه ایمنی و ضربه گیرهای زانو و آرنج همراه آن هزینه های اضافی شما را برای خرید اقلام ایمنی کم می کند.

تولید کننده برای کاهش قیمت تمام شده با حفظ کارایی، بست ساق پا را چسبکی و تیغه ترمز را فلزی استفاده کرده است.

  • چرخ جلو چراغ دار
  • رنگ بندی مشکی، آبی و صورتی
  • کیفیت معمولی کلاه ایمنی

قیمت روز و خرید سایز 38 تا 41

قیمت روز و خرید سایز 35 تا 38

قیمت روز و خرید سایز 31 تا 34


3#. کفش اسکیت خارجی SEBA

“مناسب آموزش حرفه ای”

کفش اسکیت خارجی SEBA برای آموزش حرفه ای بچه ها

از این کفش اسکیت با دوام می توانید با خیال راحت برای مدت طولانی استفاده کنید. به خاطر رشد سریع پای کودک، امکان تغییر تا 4 سایز در آن گنجانده شده است که به راحتی با کمک دکمه کناری آن انجام می شود.

برای جلوگیری از ضربه های احتمالی حین آموزش از سطح مبتدی تا پیشرفته قسمت های “پاشنه، مچ و کنار پنجه ها” از پلاستیک سخت با کیفیت ساخته شده است. و در قسمت های حساس پا نیز لایه های چرمی به کار رفته است.

در قسمت داخلی پارچه جاذب رطوبت و قابل تنفس به کار رفته است تا در استفاده طولانی از کفش، عرق پا به آسانی جذب شده و از سطوح بیرونی کفش خارج شود. همچنین جوراب ها و پدهای محافظ داخلی را به راحتی می توان از اسکیت جدا کرده و شست.

  • بندهای ضامن‌دار ریلی محکم
  • چرخ های پلی اورتان با سختی 85A
  • مناسب برای پیست‌های شهری و تفریحی
  • وزن نسبتا بالاتر به علت جنس مرغوب
  • قیمت بالا

قیمت و خرید سایز 31 تا 34

قیمت و خرید سایز 35 تا 38


 

4#. کفش اسکیت فلاینگ ایگل S3

“تضمین کامل ایمنی”

کفش اسکیت فلاینگ ایگل S3 همراه با لوازم ایمنی کامل

برند اسپانیایی Flying Eagle در طراحی این ست کامل اسکیت کفشی به خوبی روی تامین حفاظت اسکیت سوار تمرکز نموده است. هنگام بستن بندهای ساق یک محافظ خارجی از جنس پلاستیک سخت به قسمت پشت پا و روی آشیل اضافه می شود.

ست ایمنی استاندارد همراه کفشها شامل “زانو بند، آرنج بند و محافظ کف دست” به صورت جورابی طراحی شده تا در دست و پا سُر نخورد و کارایی بهتری داشته باشد.

 بند رگلاژ کننده کلاه ایمنی باعث می شود تا دقیق روی سر فیکس شود و تا حدود 20 سالگی قابل استفاده باشد.

تمامی پدهای به کار رفته در کلاه ایمنی، محافظ ها و قسمت بوت علاوه بر ضخامت بالا، خاصیت دفع سریع عرق را دارند. به منظور حفظ بهداشت و برای شستشوی دوره ای به راحتی از اسکیت جدا می شوند. 

  • کیف حرفه ای برای ست کامل اسکیت
  • فک متحرک برای راحتی پا
  • بلبرینگ با استاندارد ABEC7
  • تیغه از جنس فایبر گلاس که می توانست آلومینیومی باشد

قیمت و خرید سایز 32 تا 36

قیمت و خرید سایز 37 تا 41


5#. اسکیت چهار چرخ غلتکی

“ارزان  و سرگرم کننده”

اسکیت چهار چرخ غلتکی

این مدل ساده و غیر حرفه ای تنها مناسب کودکانی است که میخواهند لذت غلتیدن را بچشند. برای سوار شدن به آن نیاز به مهارت حفظ تعادل نیست.

بهتر است بدانید اسکیت های چهارچرخ یا رولر بلید استاندارد و ایمن در بازار ایران یافت نمی شود. به همین خاطر نباید از این گزینه جایگزین انتظار سرعت بالا یا فرمان پذیری و کنترل ترمز داشته باشید.

  • فری سایز
  • سادگی باز و بست
  • تنها گزینه 2 محوره موجود در بازار
  • باید با کفش استفاده شود

خرید با بهترین قیمت از دیجی کالا

خرید نسخه همراه با کلاه و لوازم ایمنی


ادامه مقاله و راهنمای خرید

راهنمای جامع خرید اسکیت کفشی

در بخش راهنما قرار است این مطالب را به شما آموزش دهیم:


راهنمای انتخاب سایز اسکیت کفشی برای کودک و بزرگسال

اندازه اسکیت و درست قرارگرفتن پا درون آن تاثیر مستقیم روی تجربه اسکیت سواری شما دارد. اگر سایز اسکیت بزرگتر از اندازه استاندارد باشد، جلوی اسکیت سواری شما را می گیرد. همچنین باعث ایجاد تاول در پاهایی می شود که درون بوت تکان خورده و حرکت می کنند.

اگر هم اندازه اسکیت از سایز استاندارد کوچک تر باشد، هنگام پوشیدن اذیتتان می کند. در حین اسکیت تمام فکر شما را به خود مشغول خواهد کرد. به همین خاطر ما اصول اولیه انتخاب سایز مناسب اسکیت کفشی را به شما می گوییم.

سایز مناسب اسکیت کفشی بچه گانه

احتمالا شما هم می خواهید سایز اسکیت را طوری انتخاب کنید که رشد سریع فرزندتان را پوشش دهد و بتوانید مدت طولانی تری از آن استفاده کنید. خوشبختانه سازندگان اسکیت نیز همین هدف را دنبال می کنند.

اکثر اسکیت های کفشی دخترانه و پسرانه فری سایز هستند و اندازه آن ها قابل تنظیم است. به طوری که می توان از یک کفش اسکیت برای 2 تا 4 سایز مختلف استفاده کرد.

کفش های اسکیت بچگانه را بهتر است متناسب با سایز کفش فرزندتان تهیه کنید و با بزرگتر شدنشان، سایز مناسب را به وسیله دکمه ای که روی آن قرار دارد تنظیم کنید. به کمک این قابلیت، ایمنی و راحتی را همزمان برای آن ها فراهم کنید.

جدول تعیین سایز کفش اسکیت

راه حل خیلی ساده برای تعیین سایز اسکیت کفشی این است که مطابق با تصویر زیر فاصله بین انگشت وسط تا پاشنه پا را که خارجی ها به آن mondo point می گویند اندازه بگیرید و سپس به جدول راهنمای سایز مراجعه کنید. به همین سادگی!

جدول تعیین سایز (برای مشاهده کلیک کنید)

راهنمای تعیین سایز کفش اسکیت به همراه جدول شماره سایز

جدول سایز کفش اسکیت 25 تا 34

جدول سایز کفش اسکیت 35 تا 44

جدول سایز کفش اسکیت 45 تا 50

شاید یک سوال هنوز برای شما باقی مانده باشد:

از کجا بفهمیم باید سایز کفش را روی درجه بزرگتر تنظیم کنیم؟

به طور معمول باید با بالا رفتن سایز کفش روزانه، سایز اسکیت را هم تغییر دهید. بهتر است از کودک بپرسید که اسکیت برایش تنگ شده یا نه. برای اینکه از گفته کودک اطمینان حاصل کنید می توانید تست مداد را هم انجام دهید.

تست مداد برای تعیین سایز اسکیت کفشی بچه گانه

قسمتی از اسکیت که انگشتان پا در آن قرار می گیرد معمولا سخت و غیر قابل دسترسی است. برای همین باید روش دیگری را برای اطمینان از اندازه مناسب به کار بگیریم.

ابتدا از کودک بخواهید کفش را پایش کند اما بندها و چسبک های آن را نبندید. سپس پاهایش را تا حد امکان به سمت جلوی اسکیت ببرد. (اسکیت در حالت عمودی ایستاده باشد) در این حالت مداد را بین پاشنه پا و پشتی اسکیت در قسمت پاشنه فرو کنید.

مداد در فضای کف اسکیت نباید جای بازی کردن داشته باشد. در صورتی که مداد در همه جهات به راحتی جابجا می شود، هنوز سایز کفش بزرگتر از اندازه استاندارد است.

دقیقا برای انتخاب سایز کفش نوزاد هم روشهایی مشابه فوق یعنی استفاده از جدول و راهنمایی گرفتن از تست انگشت کاربرد دارد.

معرفی انواع کفش اسکیت

اسکیت کفشی برای کودکان در بازار انواع مختلفی دارد اما همه آن ها در یکی از دو دسته اسکیت های تک محوره (یا Inline) و اسکیت های دو محوره (یا Quad) جای می گیرند.

 این دو مدل در چندین ویژگی مانند تعداد چرخ یا وجود بند مشترکند اما تفاوت هایی هم دارند. در انتخاب هر دو مدل بهتر است که از چرخ های لاستیکی و ژله ای به جای چرخ های پلاستیکی و خشک استفاده کنید. چرا که چرخ های ژله ای چسبندگی بهتری را با سطح زمین دارند و کمتر سر می خورند.

علاوه بر این باید بدانید اسکیت های کفشی که برای بچه ها ساخته می شود، پایداری و تعادل بهتری دارد و با پوشش ناحیه مچ ایمنی کودک را تضمین می کند.

1. اسکیت کفشی تک محوره (رولر بلید)

راهنمای خرید کفش اسکیت رولربلید بچه گانه

در این مدل، چرخ ها در یک ردیف پشت سر هم قرار می گیرند. با این اسکیت ها می توان سرعت بیشتری رفت. دلیل این امر، چرخ های باریکی است که با زمین تماس کمی دارند. همچنین تعمیر و نگهداری آن ها راحت تر است.

اگر فرزند شما می خواهد مسافت های طولانی تری را اسکیت کند، ما این مدل را به شما پیشنهاد می کنیم. جالب است بدانید مهارت هایی که فرزند شما با این نوع اسکیت به دست می آورد بسیار شبیه به اسکیت روی یخ است.

2. اسکیت کفشی دو محوره (رولر اسکیت)

راهنمای خرید کفش اسکیت چهارچرخ بچگانه

به این مدل اسکیت غلتکی یا چهار چرخ هم گفته می شود. معمولا یک صفحه پخش روی این چهار چرخ قرار می گیرد تا تعادل و پایداری بیشتر را برای بچه فراهم کند. در قسمت جلوی انگشتان هم قسمتی وجود دارد که از آن برای حرکت و ترمز استفاده می شود.

این مدل اسکیت ها به خاطر چرخ های پهن و با فاصله خود، مقاومت بیشتری نسبت به حرکت از خود نشان می دهند. لذا فرزند شما نمی تواند بیش از حد با آن ها سرعت بگیرد یا آن ها را از زمین بلند کند.

کفی قابل تنظیم روی این مدل به شما کمک می کند تا میزان سختی اسکیت سواری را تغییر دهید. با تغییر آن ها می توانید قابلیت مانور پذیری آن ها را افزایش دهید یا اینکه برای پایداری بیشتری، طوری آن ها را تنظیم کنید که فقط در مسیر صاف حرکت کند.

مزایای اسکیت سواری برای کودکان

اسکیت سواری برای کودکان علاوه بر اینکه یک تجربه فان و سرگرم کننده است، فواید دیگری هم به همراه دارد که به اختصار به شما می گوییم:

  • اسکیت سواری یکی از بهترین ورزش هایی است که بچه ها را به تحرک وا می دارد. این ورزش آزادی عمل زیادی به بچه ها می دهند و این دقیقا همان چیزی است که آن ها می خواهند. شاید شبیه به حسی که سوار بر دوچرخه یا سه چرخه می شوند و این طرف و آن طرف می روند.
  • اسکیت سواری یک تمرین برای انجام فعالیت های اجتماعی است. فارغ از اینکه در پارک یا پیست انجام شود، سبب معاشرت بیشتر با دیگر بچه ها و یا سایر اعضای خانواده می شود.
  • اسکیت سواری برای مغز کودک هم مفید است. همانند دیگر فعالیت های بدنی، به سلامت روان و تقویت مهارت های شناختی کودکان کمک می کند.. استرس را کاهش می دهد و سبب افزایش اعتماد به نفس در آن ها می شود.

نکات ایمنی و نگهداری از اسکیت

برای جلوگیری از آسیب دیدن دلبندتان پیشنهاد می کنیم که یک ست کامل محافظ اسکیت تهیه کنید تا سر، مچ ها، آرنج و زانوی فرزندتان را پوشش دهد. همچنین بهتر است در مرحله طراحی استانداردهای ایمنی لازم را دریافت کرده باشد که در صورت دارا بودن در راهنمای محصول ذکر شده است.

راهنمای جامع لوازم ایمنی اسکیت بچه گانه و بزرگسال

توصیه می کنیم حتما از کلاه ایمنی حین اسکیت سواری استفاده کنید تا پشت سر در صورت زمین خوردن محافظت شود. چرا که در اسکیت سواری اغلب زمین خوردن ها به سمت عقب اتفاق می افتد.

سایز کلاه ایمنی بچه گانه اسکیت و دوچرخه سواری معمولا قابل تنظیم است. محافظ های مچ و ساعد برای کودکان معمولا دو صفحه بشقاب مانند پلاستیکی دارند که در دو طرف مچ بسته می شوند. این محافظ احتمال شکستن دست را کاهش می دهد.

نکاتی راجع به نگهداری از اسکیت کفشی

نحوه استفاده از کفش اسکیت برای اینکه عمر بیشتری داشته باشد و بتوان چندین سال از آن ها استفاده کرد، خیلی مهم است. این یعنی باید:

  • از اسکیت روی زمینی که شن و آب دارد خودداری کنید.
  • اسکیت ها را ترجیحا داخل خانه و در مکان خشک و به دور از رطوبت نگه داری کنید.

یکی از مهم ترین نکات در نگهداری از اسکیت ها، شستن به موقع و تمیز نگه داشتن آن ها است تا بتوانید برای طولانی مدت از آن ها استفاده کنید. ما در مقاله ای جداگانه به آموزش گام به گام تمیز کردن اسکیت کفشی پرداخته ایم.

قیمت کفش اسکیت بچه گانه

شاید دانستن قیمت یکی از مهم ترین سوالات موقع خرید، هزینه ای است که باید برای کالا پرداخت کنیم. مدلهای مبتدی اسکیت های کفشی بچه گانه در حال حاضر از 700 هزار تومان شروع می شوند و تا 2.5 میلیون تومان باید برایشان هزینه کنید. اما اگر به دنبال مدلهای حرفه ای تر و خارجی هستید، قیمت ها بیش از 3 میلیون تومان هستند.

جمع بندی و سایر مدلها

در ابتدای مقاله 5 مدل بهترین اسکیت کفشی به انتخاب سردبیر را به شما معرفی کردیم. سپس در بخش راهنمای جامع، نکات مهم برای خرید مانند جدول راهنمای انتخاب سایز، انواع کفش اسکیت و نکاتی برای نگهداری از آن را شرح دادیم.

در ادامه لیستی از 20 مدل محبوب اسکیت کفشی ارزان دخترانه و پسرانه موجود در بازار ایران با قیمت مناسب را برایتان گرد آورده ایم.

در توضیح هر محصول باکس های خاکستری رنگ، نظرات خریداران آن محصول است که برای کمک به انتخاب شما نقل قول کرده ایم.

کفش اسکیت بچه گانه نش مدل S-One

کفش اسکیت بچه گانه نش مدل S-One

مشخصات مهم:

این مدل اسکیت علاوه بر ظاهر جذاب و متفاوتش، سایزهای بیشتری را پوشش می دهد اما ویژگی اصلی آن که سبب شده در لیست منتخب ما قرار بگیرد، سبک بودن آن است به طوری که هر کفش فقط 450 گرم وزن دارد. 

  • رویه سخت برای انجام مانورهای اسکیت با خیال راحت
  • پارچه داخلی جاذب رطوبت
  • همراه داشتن کلاه، محافظ آرنج و زانو و مچبند + آچار آلن

قیمت روز و خرید سایز 26 تا 32

قیمت روز و خرید سایز 32 تا 37


اسکیت کفشی رولر بی دی

اسکیت کفشی رولر بی دی

مشخصات مهم:

  • سایز ها متغیر قابل تنظیم (سایز ۳۸،۳۷، ۳۹، ۴۰)
  • جوراب جدا شونده با قابلیت شست و شو بلبرینگ
  • سبک: تفریحی(Fun)
  • جنس تیغه: پلاستیک

جنسش همون چیزی بود که میخواستم همه چیزش اوکی بود


اسکیت کفشی مدل street

اسکیت کفشی مدل street

مشخصات مهم:

  • سبک
    تفریحی(Fun)
    سبک آزاد(Freestyle)
    پارک(Park)
    Freestyle Or Park
  • مقاوم در برابر شوک های ضربه ای
  • جنس چرخ
    ژله ای

  • نوع بست ساق
    ریلی ضامن‌دار


اسکیت کفشی لی پای

اسکیت کفشی لی پای

مشخصات مهم:

  • سایز
    قابل تنظیم
  • بازه تنظیم سایز
    39-43
  • بست مچ
    دارد
  • بست ساق
    دارد
  • اقلام همراه
    کلاه
  • زانو بند
  • ساق بند

اسکیت کفشی کالاری

اسکیت کفشی کالاری

مشخصات مهم:

  • جنس تیغه
    آلومینیوم
  • پوشش ضدآب و ضدآلودگی بلبرینگ
  • میزان ابک (ABEC) بلبرینگ
    9( نه)

  • جنس چرخ
    پلی یورتان


اسکیت کفشی دخترانه اسکیت سیتی

اسکیت کفشی دخترانه اسکیت سیتی

مشخصات مهم:

  • سایز
    قابل تنظیم
  • بازه تنظیم سایز
    32-37
  • جنس تیغه
    الومینیوم 7007

با جابجایی چرخهای بزرگ تر به وسط فرم فری استایل می شود. در حالت اول برای اموزش و یادگیری هست. قابلیت فیکس کردن چرخهای وسط را برای اموزش مبتدی دارد


اسکیت کفشی مدل ACTION-L به همراه کلاه و لوازم ایمنی

اسکیت کفشی مدل ACTION-L به همراه کلاه و لوازم ایمنی

مشخصات مهم:

  • سبک
    نمایشی(Exhibition)
    تفریحی(Fun)
    سبک آزاد(Freestyle)
    پارک(Park)
  • اقلام همراه
    کلاه-زانو بند-ارنج بند-دستکش-کیف

اسکیت کفشی فیلا

اسکیت کفشی فیلا

مشخصات مهم:

  • سایز ثابت
  • پوشش ضدآب و ضدآلودگی بلبرینگ
  • جوراب کفش از جنس ابر با تراکم بالا و با کیفیت و بسیار نرم و قابلیت جریان هوا در بافت جوراب

اسکیت کفشی این لاین

اسکیت کفشی این لاین

مشخصات مهم:

  • اسکیت ژله ای چراغدار
  •  قابلیت تنظیم پنج سایز

استفاده راحت برای کاربر و دوام جنس خوبی دارد


اسکیت کفشی ترمز دار استریت رانر

اسکیت کفشی ترمز دار استریت رانر

مشخصات مهم:

از این اسکیت می توان برای سه سبک متفاوت اسلالوم(Slalom) , نمایشی(Exhibition) و تفریحی(Fun) استفاده کرد.

  • مناسب تازه کارها
  • همراه داشتن اقلام ایمنی
  • کیفیت مناسب نسبت به قیمت

  • رویه از جنس برزنت

خرید از دیجیکالا سایز 31 تا 34

خرید از دیجیکالا سایز 35 تا 38

خرید از دیجیکالا سایز 38 تا 41


کفش اسکیت جراغ دار مبتدی این لاین با چرخ های ژله ای

کفش اسکیت جراغ دار مبتدی این لاین با چرخ های ژله ای

مشخصات مهم:

این اسکیت بسیار محکم و با دوام است. نسبت به قیمتش هم ظاهر زیبایی دارد و هم پا داخل آن راحت است. رنگ های متنوعی دارد و روشن شدن چراغ ها به جذابیتش افزوده است.

  • چرخ های چراغدار 
  • سایز قابل تنظیم
  • همراه داشتن آچار آلن

تصاویر بیشتر و خرید سایز 29 تا 33

تصاویر بیشتر و خرید سایز 34 تا 38

تصاویر بیشتر و خرید سایز 39 تا 43


اسکیت کفشی لانگ فنگ

اسکیت کفشی لانگ فنگ

مشخصات مهم:

  • سایز
    قابل تنظیم
  • بازه تنظیم سایز
    39-42
  • دارای ضربه‌گیر
    پنجه پا , مچ پا , جانبی پنجه پا , تاندون آشیل
  • توضیحات جوراب کفش
    ساخته شده از ترکیب پارچه و ابر برای راحتی بیشتر

اسکیت کفشی فری استایل

اسکیت کفشی فری استایل

مشخصات مهم:

  • جوراب کفش
    قابل شستشو و تنفس پذیر
  • مقاوم در برابر شوک های ضربه ای
  • سختی چرخ
    ۸۵


اسکیت کفشی لینکس

اسکیت کفشی لینکس

مشخصات مهم:

  • سایز
    قابل تنظیم
  • بازه تنظیم سایز
    39-43

اسکیت کفشی Ikuas

اسکیت کفشی Ikuas

مشخصات مهم:

بین اسکیت های بچه گانه موجود در بازار این محصول مناسبترین قیمت را نسبت به امکاناتش دارد و رنگ های متنوعی را می توانید انتخاب کنید.

برای یادگیری و تجربه اول کار شما را راه می اندازد اما شاید نتوان برای مدت طولانی از آن استفاده کرد.

  • سایز قابل تنظیم
  • قیمت پایین
  • تیغه ترمز فلزی

  • جنس معمولی

قیمت و نظر خریداران در دیجی کالا


اسکیت کفشی POWER MAX مناسب کودکان و نوجوانان

اسکیت کفشی POWER MAX مناسب کودکان و نوجوانان

مشخصات مهم:

جنس چرخ های این محصول برای اسکیت سواری روی آسفالت عالی است و سابیده نمی شود.

روان بودن بلبرینگ های آن باعث می شود تا موقع بازی سرعت کم نشود. کلاه، آرنج بند، زانو بند و محافظ کف دست از جمله اقلام همراه آن است.

  • تیغه ترمز آلومینیومی
  • لاستیک ژله ای
  • لوازم ایمنی کامل

  • بیشتر مناسب استفاده مبتدی است

قیمت روز و خرید سایز 31 تا 34

قیمت روز و خرید سایز 35 تا 38

قیمت روز و خرید سایز 39 تا 42


اسکیت کفشی بچگانه فلاینگ ایکل

اسکیت کفشی بچگانه فلاینگ ایکل

مشخصات مهم:

با توجه به قیمت متوسط این مدل نسبت به کفش اسکیت های ارزان، جنس با دوام تری دارد و می توان از آن برای آموزش هم استفاده کرد.

  • کیفیت بالا

  • قیمت بالا

خرید از دیجیکالا سایز 28 تا 32

خرید از دیجیکالا سایز 33 تا 37

خرید از دیجیکالا سایز 38 تا 42


اسکیت کفشی آموزشی کمکی دار

اسکیت کفشی آموزشی کمکی دار

مشخصات مهم:

  • سایز
    قابل تنظیم
  • بازه تنظیم سایز
    31 34

واسه آموزش بچه های 4 سال و 6 سالم خریدم. خیلی خوبه. آموزش باهاش راحته

 


اسکیت کفشی Flashing Rollers

اسکیت کفشی Flashing Rollers

مشخصات مهم:

  • وزن هر اسکیت
    350 گرم
  • سایز
    قابل تنظیم
  • جنس چرخ
    ژله ای

اگر به دنبال اسکیت های حرفه ای نیستید و فقط می خواهید لذت بازی با هزینه ای کمتر از 100 هزار تومان را تجربه کنید، این مدل را به شما پیشنهاد می کنیم.


اسکیت کفشی رولربلید مدل FURY

اسکیت کفشی رولربلید مدل FURY

مشخصات مهم:

  • وزن هر اسکیت
    700 گرم
  • سبک
    سرعت , نمایشی , تفریحی
  • سایز
    قابل تنظیم
  • قطر چرخ
    80 میلی مت
  • ترمز
    دارد

ده ساله خریدم هنوز سالمه


اسکیت کفشی پرو اکشن مدل M350

اسکیت کفشی پرو اکشن مدل M350

مشخصات مهم:

  • بازه تنظیم سایز
    35-38
  • جنس تیغه
    فلزی محکم
  • جنس چرخ
    ژله ای

اسکیت کفشی رادیوس مدل سرعتی

اسکیت کفشی رادیوس مدل سرعتی

مشخصات مهم:

  • بازه تنظیم سایز
    31_34
  • جنس کفش
    چرم مصنوعی، کتان
  • اقلام همراه
    کلاه ایمنی قابل تنظیم، زانو بند، آرنج بند، دستکش کف دست، آچار و پیچ یدکی چرخ ها

اسکیت کفشی رولربلید مدل Microblade

اسکیت کفشی رولربلید مدل Microblade

مشخصات مهم:

  • جنس تیغه
    گرافت
  • ترمز
    دارد
  • قطر چرخ
    72 میلی‌متر
  • وزن هر اسکیت
    1000 گرم
  • سبک
    اسلالوم(فری استایل)

کفش اسکیت چهارچرخ تندر

کفش اسکیت چهارچرخ تندر

مشخصات مهم:

  • بازه تنظیم سایز
    از سایز 33 تا40
  • توضیحات جوراب کفش
    قابلیت تغییر اندازه طول اسکیت از 18 سانتیمتر تا 25 سانتیمتر اسکیت همراه با بند به مچ پا متصل شده و پنجه کفش توسط بند تنظیم میشود

بچه ها عاشق همچین اسکیت هایی هستن. قیمت بسیار مناسب و کیفیت قابل قبولی دارن. بدلیل داشتن چرخها در طرفین کفش هم ایستادن روی این اسکیت و استفاده ازشون برای بچه ها بسیار راحت تر از بقیه اسکیت ها هست.


اسکیت کفشی ضد آب

اسکیت کفشی ضد آب

مشخصات مهم:

  • بست پنجه
    دارد
  • بست مچ
    دارد
  • بست ساق
    دارد
  • پوشش ضدآب و ضدآلودگی بلبرینگ
    دارد

اسکیت کفشی دخترانه هایک

اسکیت کفشی دخترانه هایک

مشخصات مهم:

  • دارای ضربه‌گیر
    کف‌ پا , پنجه پا , مچ پا
  • توضیحات جوراب کفش
    الیاف متراکم کتان و قابل تعویض
  • جنس تیغه
    آلومینیوم سی ان سی شده با رنگ آمیزی آنادایز
  • قابلیت تبدیل از ۴ چرخ به ۳ چرخ

این اسکیت از عکسش خیلییی خوشگلترو بهتره. خیلیی خوشم اومد ازش واقعا. دو دل بودم. ولی وقتی بسته رو باز کردم هیجان زده شدم. خیلیییی خوبه به نسبت قیمتش


به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا