25 مدل بهترین ساک لوازم کودک و نوزاد دخترانه و پسرانه + قیمت 2023

در این مقاله بهترین مدل های ساک لوازم کودک و نوزاد ایرانی و خارجی را بررسی می کنیم. و به همه سوالات مهم شما برای انتخاب بهتر پاسخ می دهیم.

بهترین ساک و کوله لوازم کودک به انتخاب سردبیر

برخی مدل ها به خاطر ویژگی های خاص و کاربردی، بین مادران پرطرفدار هستند. در این بخش آن ها را به شما معرفی می کنیم.

1. ساک لوازم کودک و نوزاد فوروارد

ساک لوازم کودک و نوزاد فوروارد

  • 8 جیب مجزا
  • کیف دوشی جداگانه
  • خوش دوخت و با دوام
  • قابل شستشو در ماشین

طراحی بینظیر و جادار این کیف را بسیار کاربردی می کند. محفظه های مجزا با آستر داخلی ضد آب کمک می کند وسایل مختلف را با اطمینان درون آن قرار دهید. برای حفظ دمای بطری های سرد و گرم یک جیب عایق دار مخصوص دارد. بند دستی و رودوشی آن از جنس نوار الگانس تحمل وزن بالایی دارد. ضمن اینکه برای انتخاب رنگ گزینه های متنوعی در اختیار دارید.

قیمت و نظر خریداران در دیجی کالا


2. کوله پشتی لوازم کودک Forward

کوله پشتی لوازم کودک Forward

  • جا قمقمه ای عایق دار
  • زیرانداز تعویض نوزاد چسبی
  • زیپ های با کیفیت
  • دوخت تمیز و مرتب

اگر اهل روی دوش انداختن کوله هستید، این کوله پشتی مخصوص و زیبا بهترین انتخاب برای شما است. بندهای پهن و محکم به همراه پدهای تهویه که پشت کوله و زیر بندها تعبیه شده، استفاده طولانی مدت را آسان می کند.

8 جیب درون و بیرون کوله باعث شده که این محصول جادار و در عین حال جمع و جور باشد. بند آویز نیز از دیگر آپشن های منحصر به فرد این کوله است که بستن آسان آن به کالسکه را ممکن می کند.

قیمت و نظر خریداران در دیجی کالا


3. ساک دستی لوازم کودک Louis Vuitton

ساک دستی لوازم کودک Louis Vuitton

  • قیمت مناسب
  • نرم و قابل انعطاف
  • بزرگ و جادار
  • قابل تبدیل به کوله نیست

تشک تعویض همراه این کوله در قسمت پشتی آن به صورت متصل طراحی شده است. ابعاد 40 در 32 در 18 سانتی متری فضای مناسبی را برای وسایل بیشتر فراهم می آورد. جنس آن چرم صنعتی با کیفیت قابل قبول است. این محصول 4 جیب مجزا دارد و قابل شتسشو در ماشین نیز هست.

قیمت و نظر خریداران در دیجی کالا


4. ساک لوازم کودک ورسا

ساک لوازم کودک ورسا

  • سبک و خوش دست
  • جنس عالی
  • قیمت پایین

این کیف پارچه ای یک محصول کار راه انداز برای مادران است. رنگ بندی متنوعی دارد. به اندازه کافی جادار است و زیپ های قوی و بادوامی در ساخت آن استفاده شده است. این ساک دستی تنها وزن 550 گرم وزن دارد.

قیمت و نظر خریداران در دیجی کالا


5. کیف رودوشی ضد آب Fashion Style

کیف رودوشی ضد آب Fashion Style

  • پارچه مقاوم در برابر پارگی
  • زیپ فلزی و روان

این کیف از جننس پارچه پلی استری ضد آپ است. طراحی ساده و کاربردی دارد. 5 محفظه مجزا همراه با زیپ، بند رودوشی چرمی مقاوم و قابل تنظیم و قابلیت شستشو در ماشین در کنار طرح زیبا و شیک این ساک را پرطرفدار کرده است.

قیمت و نظر خریداران در دیجی کالا


6. کوله پشتی لوازم کودک ایرانی الا

کوله پشتی لوازم کودک ایرانی الا

  • دارای بند آویز کالسکه
  • دو جیب عایق جهت شیشه شیر
  • تشک تعویص بزرگ

این کیف جادار، زیبا و باکیفیت محصول شرکت ایرانی الا می باشد که به طور خاص در حوزه محصولات مادر و کودک فعالیت می کند. جیب های مجزا در قسمت بالا و پایین روی کوله، زیپ های فلزی، پارچه ضد آب و ضد لک و محفظه مخصوص نگهداری لباس خیس و پوشک از جمله ویژگی های خاص آن است.

قیمت و نظر خریداران در دیجی کالا


7. کیف دوشی و کوله پشتی لوازم کودک فوروارد

کیف دوشی و کوله پشتی لوازم کودک فوروارد

  • جنس خوب و محکم
  • رنگ‌بندی مناسب
  • جای دستمال کاغذی و شیشه شیر مجزا
  • جنس پلاستیکی زیپ ها

این مجموعه دو تایی نیز مثل بقیه محصولات فوروارد بسیار خوب و کاربردی طراحی شده است. ست کوله و کیف رودوشی مناسب تقسیم وظایف بین پدر و مادر است. کوله آن دسته اتصال کوله به چمدان و کالسکه دارد.

از ابر و آستر ضد آب در ساخت کوله استفاده شده است. تعدد جیب های داخلی هم در کوله و هم کیف رودوشی آن ها را کاربردی تر کرده است.

قیمت و نظر خریداران در دیجی کالا


8. کوله پشتی لوازم کودک تخت شو بیبی سینگ

کوله پشتی لوازم کودک تخت شو بیبی سینگ

  • 3 محفظه عایق و ضد آب جداگانه
  • گیره اتصال به کالسکه
  • محفظه نگهدارنده دما شیشه و فلاسک

قابلیت عجیب این محصول تخت متصل به کوله است که برای استراحت کودک خارج از خانه می توان از آن استفاده کرد. طول این تخت خواب 30 در 70 سانتی متر است و به آسانی باز و بست می شود. 2 جیب ضد آب آن را می توان به صورت مجزا برای پوشک و لباس خیس استفاده کرد. 

قیمت و نظر خریداران در دیجی کالا


مشخصات و قیمت 20+ مدل دیگر ساک و کوله لوازم (کلیک کنید)

ادامه مقاله و نکات مهم برای خرید

راهنمای خرید ساک لوازم نوزاد

انتخاب کیف لوازم نوزاد کار آسانی نیست. شاید تا حدودی شبیه خریدن یک کیف زنانه باشد اما باید وقت بیشتری بگذارید و جزئیات بیشتری را قبل از خرید در نظر بگیرید. ما در بخش راهنما این مطالب را به شما توضیح می دهیم.

ویژگی های یک کیف لوازم بچه مناسب

خرید کیف برای لوازم نوزاد مثل خرید استیکر اتاق کودک از جمله کارهایی است که بهتر است قبل از به دنیا آمدن نوزاد انجام شود.

ساک لوازم نوزاد انواع مختلفی دارد. می تواند به شکل کوله پشتی، ساک دستی، کیف بند دار، قابل تبدیل یا حتی کیف دستی جمع و جور باشد. اگر نوبت اولی است که بچه دار می شوید، حتما فاکتورهای زیر را در انتخاب کیف در نظر بگیرید.

1)استایل مادر

قرار نیست با مادر شدن، سبک شخصی لباس پوشیدن خود را از دست بدهید و مثل یک پرستار دیده شوید. پس مدلی را انتخاب کنید که متناسب شخصیت شما باشد و باعث شود مد روز و جذاب به نظر بیایید. شبیه همان استایلی که قبل از مادر شدن بودید.

2)قیمت

کیف وسایل نوزاد معمولا ارزان نیست. لزوما با انتخاب کیف گرانتر چیز بیشتری هم به دست نمی آورید. چرا که فقط برای حمل وسایل نوزاد کاربرد دارد. در عین حال که نباید بیش از حد برای خرید آن خرج کنید، در نظر داشته باشید باید کیفیت ساک در حدی باشد که مدت زیادی برایتان کار کند.

3)جنس

بهتر است به دنبال جنسی باشید که درعین با دوام بودن، به راحتی نیز شسته شود و شما را به دردسر نیاندازد.

4)محفظه ها

تعداد محفظه ها و تنوع آن ها چه در کیف های کوچک و چه بزرگ یکی از مهم ترین فاکتورها است. کیف مورد نظر شما باید جایی خاص برای وسایل کوچک مانند جغجغه و دندانگیر داشته باشد.
از طرفی باید به دلیل مسائل بهداشتی محفظه شیشه شیر از حوله و لباس های کثیف دور باشد. چیدمان درست به شما کمک می کند تا منظم تر باشید.

5)جابجایی راحت

طبیعتا کیف نوزادی باید دسته یا بند مناسب برای حمل و نقل آسان داشته باشد. اگر در دست گرفتن ساک برای طولانی مدت شما را اذیت می کند، بهتر است دنبال کیفی باشید که بند آن روی شانه قرار می گیرد.

6)اندازه

بعضی مادرها به دنبال کیف های بزرگتر هستند تا بتوانند هر آنچه کودک لازم دارد را با خود به همراه ببرند. بعضی دیگر هم که سنگینی اذیتشان می کند، کیف های جمع و جور مانند کوله پشتی بچه گانه که بچه ها روی دوش خود می اندازند انتخاب می کنند.
توصیه ما انتخاب کیف های بزرگتر است تا مخصوصا در سفر یا پیک نیک آسایش بیشتری داشته باشید. حتی می توانید وسایلی مثل بالش شیردهی را درون آن بگذارید.

7)رنگ

شاید یک کیف صورتی روشن با طرح جذاب خیلی چشم نواز باشد اما باید به فکر تمیز کردن و شستشوی کیف هم بود. اگر رنگ کیف با لباس هایی که می پوشید ست نیست، آن را انتخاب نکنید. بهتر است رنگی خنثی انتخاب کنید تا به اکثر لباس هایتان بیاید.

8)نحوه باز و بست

قسمت بالای کیف می تواند با زیپ، دکمه یا طناب کشی بسته شود. هرچند کیف زیپ دار موقعی که پر از وسیله باشد، بستن آن سخت می شود، اما در عوض کامل بسته می شود و چیزی از داخل کیف بیرون نمی ریزد.

9)پوشش ضد آب

به عقیده خیلی از مادرها ضد آب بودن کیف یک ویژگی کلیدی است. وقتی بچه خرابکاری می کند، باید لباس ها را داخل کیف بگذارید تا در منزل به آن ها رسیدگی کنید. حتی ممکن است شیشه شیر بچه نشتی داشته باشد و اگر پوشش کیف ضد آب نباشد، شما را به دردسر می اندازد.

10)پدر بچه

اگر احتمال می دهید که گاهی از اوقات، پدر خانواده وظیفه حمل این ساک را بر عهده بگیرد، نباید از او انتظار داشته باشید که کیف زنانه را روی دوش خود بیاندازد. پس به فکر پرستیژ مردانه او هم باشید. البته این نکته را باید در خرید دیگر وسایل مثل آغوشی کودک هم در نظر بگیرید. گاهی اوقات آقایان زحمت حمل کودک را می کشند.

پرسشهای متداول قبل از خرید

در این بخش به مهمترین سوالاتی که مادران قبل از خرید نهایی یا هنگام استفاده از ساک لوازم برایشان پیش می آید پاسخ می دهیم.

1)خرید ساک وسایل نوزاد چقدر ضرورت دارد؟

راستش را بخواهید بچه ها اصلا قابل پیش بینی نیستند. درست زمانی که فکر می کنید کودک سیر شده، تنها با گذشت چند دقیقه به میان وعده نیاز پیدا می کند.

حتی اگر نوزاد منظم شما فقط صبح ها عادت به تخلیه خودش داشته باشد، درست در زمان و مکانی که فکرش را هم نمیکنید (حین خرید، در پارک یا رستوران) دلبندتان شروع به خرابکاری می کند. پس بهتر است برای مواجهه با این سناریوهای پیش بینی نشده آماده باشید.

2)چه وسایلی را درون کیف لوازم کودک قرار می دهند؟

چه وسایلی را درون کیف لوازم کودک قرار می دهند

کودک شما بعد از تولد به کلی وسیله جدید احتیاج پیدا می کند. هر بار که از منزل خارج می شوید، باید تعدادی زیادی از وسایل ضروری کودک را روی دوش خود یا در سبد کالسکه بچه به همراه داشته باشید.

در استفاده عادی بعد از به دنیا آمدن کودک، وسایلی مانند شیشه شیر، ظرف غذای کودک برای میان وعده، اسباب بازی، کتاب، پتو نوزاد، پوشک بچه، دستمال مرطوب کودک و وسایل ضروری والدین از جمله اقلامی است که حتما باید در این کیف به همراه داشته باشید.

3)مهمترین وسایل ساک نوزاد برای بیمارستان کدام اند؟

اگر قرار است برای تولد فرزندتان به بیمارستان مراجعه کنید، بد نیست نگاهی به لیست خود بیاندازید و مطمئن شوید که مادر این اقلام را همراه خود درون کیف وسایلش به همراه دارد یا نه. می توانید این وسایل را داخل کیف وسایل کودک قرار دهید تا قبل از تولد هم از آن استفاده کرده باشید.

اسناد هویتی مثل شناسنامه و کارت ملی، پول نقد و کارت بانکی، گوشی هوشمند و شارژر، مجله و وسایل سرگرمی مثل تبلت، روغن ماساژ، بالش مخصوص، تنقلات، اقلام آرایشی و بهداشتی مثل دئودورانت، شامپو، خمیردندان و مسواک، لباس راحتی و لباس زیر، جوراب ضخیم، پد زنانه، سوتین مخصوص شیردهی، لباس مناسب موقع مرخص شدن از بیمارستان، یکی دو کیف پارچه ای اضافی برای موقع ترخیص

4) قیمت ساک لوازم نوزاد چقدر است؟

اگر ساک غیر برند و برای استفاده کوتاه مدت بخواهید باید بین 150 تا 300 هزار تومان هزینه کنید. اما عمده کوله پشتی و ساک های حرفه ای و با دوام بین 300 تا 900 هزار تومان قیمت دارند

5) معروف ترین برند های ساک و کوله لوام نوزاد کدام اند؟

بهترین برندهای خارجی که ساک و کوله لوازم کودک تولید می کنند چیکو، فوروارد، بیبی سینگ، کونکورد و ام اند وای هستند. برندهای ایرانی نیز اِلا، دلیجان و یاسین چرم هم در این دسته محصولات با کیفیتی تولید می کنند.

لیست مشخصات سایر مدلهای کیف لوازم نوزاد

در ابتدای مقاله و در بخش بهترین مدلهای کوله و ساک لوازم کودک، مدلهای برگزیده را به شما معرفی کردیم. در این بخش سایر کیف های موجود در بازار ایران را برای شما گرد آورده ایم. با دانستن ویژگی های ضروری و با توجه به بودجه و سلیقه خود می توانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

در توضیح هر محصول باکس های خاکستری رنگ، نظرات خریداران آن محصول است که برای کمک به انتخاب شما نقل قول کرده ایم.

ساک لوازم کودک بی بی سینگ با محفظه قمقمه

ساک لوازم کودک بی بی سینگ با محفظه قمقمه

مشخصات مهم:

شاید کمی مبالغه آمیز باشد اما این ساک لوازم کودک در عین ظاهر کوچک خود، به اندازه صندوق خودروی شما جا برای وسایل نوزاد دارد.

محفظه ها و کش های متعدد درون سه جیب اصلی این کیف برای جدا کردن وسایل از هم به وسیله زیپ های بادوام قرار گرفته


ساک لوازم کودک و نوزاد چرمی کوکالو راه راه

ساک لوازم کودک و نوزاد چرمی کوکالو راه راه

مشخصات مهم:

این کیف لوازم نوزاد شیک از چرم مصنوعی درست شده و ضد آب است.

به همراه کیف زیر انداز تعویض و کیف عایق مخصوص نگه داری بطری شیر قرار دارد.

داخل آن محفظه های مجزا تعبیه شده و موادی که در ساخت آن بکار رفته فاقد BPA و ضد حساسیت است.


کیف لوازم کودک بی بی سینگ

کیف لوازم کودک بی بی سینگ

مشخصات مهم:

  • دارای محفظه ضد آب
  • همراه با زیرانداز تاشو
  • قابل شستشو در ماشین لباسشویی
  • محفظه نگهدارنده دما شیشه شیر و ابمیوه خوری
  • ساخته شده از چرم مصنوعی

ساک لوازم کودک جادار و سبک با قیمت مناسب

ساک لوازم کودک جادار و سبک با قیمت مناسب

مشخصات مهم:

این ساک لوازم کودک ابعاد بزرگی دارد و اگر می خواهید لباس های کودک را همراه داشته باشید، بسیار بزرگ و جادار است.

زیپ محکم و بزرگی دارد. جنس پلی استر باعث دوام و سبکی آن شده است.

قیمت آن نسبت به ساک های همرده نصف است و بسیار تمیز دوخته شده است.


کوله پشتی لوازم کودک چیکو سبک و جمع و جور

کوله پشتی لوازم کودک چیکو سبک و جمع و جور

مشخصات مهم:

این ساک غیر از محفظه اصلی فقط سه جیب دارد. ابعاد آن کوچک تر است و به همین خاطر سبک تر از کیف های همرده است.

برند چیکو تقریبا در همه زمینه های مرتبط با کودک لوازم طراحی و تولید می کند و نیازهای مادران را طراحی خود لحاظ می کند.


ساک لوازم کودک و نوزاد فوروارد دوتایی

ساک لوازم کودک و نوزاد فوروارد دوتایی

مشخصات مهم:

  • دارای یک محفظه اصلی همراه با تقسیم بندی جهت نظم دهی به وسایل
  • دارای یک جیب چسبی در قسمت میانی تبله جلو
  • دارای یک جیب چسبی در قسمت میانی پشتی
  • دارای یک جیب در قسمت جلویی بدنه
  • دارای یک جیب زیپی در قسمت چپ ساک
  • دارای یک جیب زیپی همراه با عایق گرم و سرد جهت نگه داشتن نوشیدنی سرد و گرم
  • دارای یک کیف رودوشی مجزا جهت نظم دهی به وسایل مختلف
  • دارای دو بند جهت حمل به صورت دستی
  • دارای یک بند بلند قابل تنظیم و قابل جدا شدن از جنس نوار ضخیم الگانس جهت حمل به صورت رودوشی
  • دارای ابر و آستر در سر تا سر ساک نوزاد
  • دارای پارچه ضد آب و قابل شست و شو
  • نوار ها از جنس نوار الگانس بسیار ضخیم

ساک لوازم نوزاد فوروارد با تعداد جیب بالا

ساک لوازم نوزاد فوروارد با تعداد جیب بالا

مشخصات مهم:

همه ساک های برند فوروارد عالی طراحی شده اند و رنگ بندی متنوعی دارند اما این کیف لوازم نوزاد علاوه بر محفظه اصلی 8 عدد جیب دیگر هم دارد.

همه این جیب ها آستر مجزا دارند و درون جیب های بزرگتر با بندهای کشی محفظه بندی شده. بعیده وسیله ای داشته باشید که در این جیب ها جا نشود


ساک لوازم کودک ایرانی دلیجان

ساک لوازم کودک ایرانی دلیجان

مشخصات مهم:

جنس پارچه و وجود 5 محفظه درونی و 2 محفظه در بیرون، این ساک لوازم کودک را کاربردی ساخته است. ساخت ایران و مقرون به صرفه است.

می توان آن را در ماشین لباس شویی شست. بند مجزا برای استفاده در حالت رو دوشی در این محصول تعبیه نشده است.


کوله لوازم نوزاد فوروارد

کوله لوازم نوزاد فوروارد

مشخصات مهم:

  • دارای یک کیف آرایشی مجزا ی دو زیپ همراه با تقسیم بندی های داخلی جهت قرار دادن وسایل کوچک تر
  • دارای دو جیب عایق دار سرما و گرما در قسمت داخلی جهت قرار دادن بطری نوشیدنی و یا شیشه شیر
  • دارای جیب و کش های متعدد در قسمت داخلی ساک جهت نظم دهی بهتر به وسایل روزانه
  • دارای یک زیر انداز تعویض نوزاد مجزا قابل تا شدن
  • قابل استفاده به صورت دستی، رودوشی یا کوله پشتی
  • دارای پارچه ضد آب

ساک لوازم کودک با طرح خرس

ساک لوازم کودک با طرح خرس

مشخصات مهم:

پارچه ای بودن این کیف باعث می شود تا به اندازه کافی سبک باشد. سبکی و جادار بودن کمک می کند تا بتوانید وسایل بیشتری را درون ساک لوازم نوزاد قرار دهید. محل قرارگیری قمقمه ها در دو طرف کیف و بیرون آن است. بند دوشی هم قابل تنظیم است.


کیف لوازم کودک جادار ارزان

کیف لوازم کودک جادار ارزان

مشخصات مهم:

  • جنس
    پلی استر
  • نحوه بسته شدن
    زیپی
  • جیب
    دارد
  • تعداد جیب
    سه عدد
  • بند شانه
    دارد
  • قابل شستشو در ماشین لباسشویی
    بله
  • قابلیت تنظیم بند شانه
    دارد

ساک لوازم کودک چیکو شیک و با کلاس

ساک لوازم کودک چیکو شیک و با کلاس

مشخصات مهم:

این کوله پشتی جمع و جور، بین مادران بسیار محبوب است. این ساک لوازم کودک، یک تشک تعویض همرنگ دارد و هنگامی که بیرون از خانه قرار دارید بسیار به کارتان می آید.

جیب های مجزای درون آن کمک می کند تا بتوانید لوازم را منظم و سوای از هم بچینید.

  • ساخته شده از پلی استر
  • سبک و با دوام

کوله پشتی لوازم کودک پلی استری

کوله پشتی لوازم کودک پلی استری

مشخصات مهم:

  • دارای آویز برای اتصال به دسته کالسکه
  • دارای جای لباس کثیف
  •  دارای چهار عدد جای فلاکس گرمکن دار (عایق آلمینیوم)
  • دارای تشکچه تعویض با جنس یک لایه آستر زیر و یک لایه پلاستیک رو
  • دارای بند پستونک در جیب جلوی کیف

ساک لوازم کودک الا 2 عددی

ساک لوازم کودک الا 2 عددی

مشخصات مهم:

  • جنس
    پنبه
  • نحوه بسته شدن
    زیپی
  • جیب
    دارد
  • تعداد جیب
    هشت عدد
  • بند شانه
    دارد
  • قابل شستشو در ماشین لباسشویی
    بله
  • قابلیت تنظیم بند شانه
    دارد

ساک لوازم کودک هپی ورد

ساک لوازم کودک هپی ورد

مشخصات مهم:

  • از جنس پارچه
  • دارای 4 جیب
  • دارای یک بند دوشی و دو بند دستی کوتاه

هم جادار و زیبا است و هم خیلی سبک


ساک لوازم کودک و نوزاد ام اند وای

ساک لوازم کودک و نوزاد ام اند وای

مشخصات مهم:

  • ساخته شده از چرم مصنوعی
  • باز و بست با زیپ

کاملا راضی ام، جنس با کیفیت و ظاهر زیبا


کوله پشتی لوازم کودک الا

کوله پشتی لوازم کودک الا

مشخصات مهم:

  •  پارچه از جنس کتان 100% نخ و ضد آب و ضدلک
  • دارای جیب عایق حرارتی
  • قابل اتصال به کالسکه
  • قابل شستشو در ماشین لباسشویی

ساک لوازم کودک و نوزاد پارچه ای

ساک لوازم کودک و نوزاد پارچه ای

مشخصات مهم:

  • ساخته شده از پارچه
  • دارای 5 جیب
  • بدنه دو لایه
  • قابل شستشو در ماشین لباسشویی
  • دارای رنگ بندی متفاوت

کیف لوازم کودک و نوزاد ورسا

کیف لوازم کودک و نوزاد ورسا

مشخصات مهم:

  • نحوه بسته شدن
    زیپی
  • تعداد جیب
    سه عدد
  • قابل شستشو در ماشین لباسشویی
    بله
  • قابلیت تنظیم بند شانه
    دارد

نقاط قوت

  • قیمت و کیفیت مناسب

ساک لوازم کودک و نوزاد ام اند وای

ساک لوازم کودک و نوزاد ام اند وای

مشخصات مهم:

  • جنس
    پارچه
  • نحوه بسته شدن
    زیپی
  • جیب
    دارد
  • بند شانه
    دارد
  • قابل شستشو در ماشین لباسشویی
    بله
  • قابلیت تنظیم بند شانه
    دارد
  • سایر توضیحات
    – دارای سه عدد جیب بیرونی
  • – دارای یک جیب توری در داخل

کیف لوازم کودک و نوزاد پاندا مدل شاپرک

کیف لوازم کودک و نوزاد پاندا مدل شاپرک

مشخصات مهم:

  • دارای بدنه دو لایه و ضد آب
  • دارای دستگیره ها و بند بلند کاملا پهن

بنظرمن جنسش محکم وبادوامه وبعدها هم میشه ازش براحتی استفاده کرد وزن وسایل زیادروهم تحمل میکنه من راضیم


ساک لوازم کودک فوروارد کوله پشتی

ساک لوازم کودک فوروارد کوله پشتی

مشخصات مهم:

  • دارای زیپ های شبرنگ جهت انعکاس نور در شب
  • دارای ابر و آستر بسیار با کیفیت
  • بدنه برزنتی

همینکه به دسته کالسکه متصل میشه حسن بزرگیه ارتفاعش جوریه که ظرف غذا و چند دست لباس قوطی و چندتا شیشه شیر و پوشک راحت توش جا میشه
زیپ پشتش راحت گوشی ، تبلت ، دفترچه و کیف پول میتونید بذارید


ساک لوازم کودک 3 عددی قابل تبدیل به کوله

ساک لوازم کودک 3 عددی قابل تبدیل به کوله

مشخصات مهم:

عرض زیاد و بند پهن در پشت این کیف امکان تبدیل به کوله پشتی را فراهم کرده است.

مادران می توانند به جای کیف دستی جداگانه، از کیف کوچکی که درون این ساک لوازم کودک قرار دارد استفاده کنند.

این کیف زیرانداز تعویض و جیب مخصوص لوازم کثیف هم دارد.


ساک لوازم کودک و نوزاد چیکو

ساک لوازم کودک و نوزاد چیکو

مشخصات مهم:

  • جنس
    پلی استر
  • نحوه بسته شدن
    زیپی
  • جیب
    دارد
  • تعداد جیب
    شش عدد
  • بند شانه
    دارد
  • قابل شستشو در ماشین لباسشویی
    بله
  • قابلیت تنظیم بند شانه
    دارد
  • دارای سه جیب در جلوی کیف
  • یک جیب سرتاسری در پشت کیف
  • یک جیب در گوشه سمت راست و یک جیب در گوشه سمت چپ
  • داخل کیف دارای آستر
  • دارای بند شانه قابل تنظیم
  • و یک جفت بند کوچک برای حمل و نقل راحت

کیف لوازم کودک و نوزاد طرح دوچرخه

کیف لوازم کودک و نوزاد طرح دوچرخه

مشخصات مهم:

هم جاداره هم خوشگله هم جنسش خوبه

  • جنس
    پارچه
  • نحوه بسته شدن
    زیپی
  • قابل شستشو در ماشین لباسشویی
    بله
  • حمل آسان به وسیله ی دو بند دستی و بند دوشی قابل تنظیم
  • یک جیب پشت در پشت ساک برای قرار دادن پوشک یا تشک تعویض

ساک لوازم کودک و نوزاد پاندا

ساک لوازم کودک و نوزاد پاندا

مشخصات مهم:

  • جنس
    پلی استر
  • نحوه بسته شدن
    زیپی
  • تعداد جیب
    پنج عدد
  • قابل شستشو در ماشین لباسشویی
    بله

ساک خیلی خوبیه هم از لحاظ کیفیت دوخت و هم جنس پارچه که برزنتیه و خیلی محکمه ظاهرش هم خیلی شیکه. من رنگ قرمزش رو گرفتم خیلی خوش رنگه در کل از خریدم خیلی راضی ام


ساک لوازم کودک کوکالو

ساک لوازم کودک کوکالو

مشخصات مهم:

  • خیلی بزرگ و جادار و با کیفیتی
  • جنس زیپ عالی
  • دارای آستر ضد آب
  • دارای زیرانداز تعویض پوشک

ساک پارچه ای لوازم کودک و نوزاد

ساک پارچه ای لوازم کودک و نوزاد

مشخصات مهم:

رنگش قشنگه و جاداره دوخت و پارچه شم با کیفیته

این ساک خیلی خوب بود تمام لباس و لوازم موردنیاز کودک داخل ساک قرار گرفت و مثل این ساک های کوچیک و الکی نبود.جنس و دوخت عالی توصیه میکنم بخرید بیشتر از قیمتش ارزش داره


ساک لوازم کودک بیبی سینگ با پد محافظ رودوشی

ساک لوازم کودک بیبی سینگ با پد محافظ رودوشی

مشخصات مهم:

ساک های لوازم کودک معمولا به خاطر وسایل زیادی که همراه دارند، سنگین شده و حملشان سخت می شود.

برای همین پد اضافی روی بند رودوشی کمی از فشار روی کتف را کم می کند. تنوع رنگ و وسایل همراه این کیف کمک می کند تا راحت تر انتخابش کنید.


کیف لوازم کودک مک بیبی

کیف لوازم کودک مک بیبی

مشخصات مهم:

  • دارای 6 جیب
  • ساخته شده از پلی استر
  • باز و بست با زیپ

نسبت به قیمتش عااااالیه جنسش خیلی خوبه داخلش تشک تعویض و یه کیف برای پوشک یا هرچیز دیگه ای و یه جای شیشه شیر عایق داره. با این قیمتی که داره فوق العاده جادار و خوبه بدون شک خرید کنید


ساک لوازم نوزاد چیکو

ساک لوازم نوزاد چیکو

مشخصات مهم:

  • از جنس پلی‌استر و بست زیپی
  • دارای جیب‌های مجزایی جهت قرار دادن لوازم اختصاصی
  • دارای تشک تعویض
  • -دارای کاور عایق شیشه‌شیر با بست زیپی

نسبت به سالهای نوزادی که دیدم، از همه بهتره
جادار، زیبا، کیفیت دوخت و پارچه عالی
بعد از یک سال و نیم آخ نگفته

جنس و کیفیت خیلی خوبی داره تنها نکته منفی ای که به نظرم می رسه اینه که یه کم سنگینه


ساک برزنتی لوازم کودک و نوزاد

ساک برزنتی لوازم کودک و نوزاد

مشخصات مهم:

  • دارای 5 عدد جیب
  • قابل شستشو در ماشین لباسشویی
  • ضد آب
  • یک عدد جیب در قسمت پشت کیف لوازم برای قرار دادن وسایلی چون پوشک وتشک تعویض

جنسش واقعا خوبه و بادوانه جوری که باخیال راحت میتونین برای چند سالم ازش استفاده کنید ضد اب هم هست و جیب های ضروری داره بند دوشیشم میتونید جدا کنید فقط ظاهرش یکم ساده است


کیف لوازم کودک قابل شستشو

کیف لوازم کودک قابل شستشو

مشخصات مهم:

  • دارای یک کیف نگهداری بهداشتی شیشه‌شیر با عایق
  • دارای زیرانداز تاشو
  • قابل اتصال به کالسکه با بند مخصوص

با توجه به بزرگی کیف فضای کمی داره
دو ساله ازش استفاده می کنم و دو بار با شامپو شستم هنوز مثل روز اوله


کوله پشتی لوازم کودک گوگانا

کوله پشتی لوازم کودک گوگانا

مشخصات مهم:

  • دارای یک محفظه اصلی زیپی بزرگ شامل 5 قسمت مجزا جهت قرار دادن وسایل اصلی و یک جیب زیپی مخفی
  • دارای یک جیب زیپی در قسمت جلوی کوله که زیر انداز تعویض نوزاد هم در آن قرار دارد
  • دارای یک زیر انداز تعویض نوزاد چسبی با قابلیت جدا شدن
  • دارای یک جا قمقمه ای عایق دار سرد و گرم مجزا
  • دارای یک جیب عایق دار سرد و گرم در قسمت راست کوله
  • دارای یک جیب در قسمت چپ کوله جهت قرار دادن بطری تا 1.5 لیتر و یا شیشه شیر
  • دارای یک جیب زیپی در قسمت بالای کوله جهت دسترسی آسان به وسایل مثل موبایل و….
  • دارای پد های تهویه هوا در قسمت پشت و زیر بند های کوله
  • دارای دو بند اتصال قابل جدا شدن جهت متصل کردن کوله به دسته کالسکه و سهولت در حمل

کیف لوازم کودک برزنتی

کیف لوازم کودک برزنتی

مشخصات مهم:

  • جنس
    برزنت
  • نحوه بسته شدن
    چسبی
  • تعداد جیب
    پنج عدد
  • دارای زیرانداز تعویض
  • دارای دو جیب در طرفین ساک لوازم
  • یکی جیب های کناری مخصوص دستمال مرطوب
  • و یکی از جیب های کناری عایق شده و مخصوص شیشه شیر
  • دارای جیب‌های مجزا در داخل کیف

کیف لوازم کودک کوکالو

کیف لوازم کودک کوکالو

مشخصات مهم:

  • جنس
    پلی استر
  • نحوه بسته شدن
    زیپی

من دوسال و نیمه مدام ازش استفاده کردم و چندین بار هم تو ماشین شستمش
از هرنظر عالیه


کیف لوازم کودک کالرلند

کیف لوازم کودک کالرلند

مشخصات مهم:

  • طراحی زیبا و منحصر به فرد
  • از جنس برزنت
  • باز و بست زیپی
  • دارای زیرانداز تعویض

به لحاظ جنس واقعا عالیه
هم جاداره و هم با کیفیت


ساک لوازم کودک کوکالو

ساک لوازم کودک کوکالو

مشخصات مهم:

  • طرح ساده اما زیبا
  • رنگ بندی متفاوت
  • جنس
    پنبه
  • نحوه بسته شدن
    زیپ
  • دارای 4 زیپ

کیف لوازم کودک Baby king

کیف لوازم کودک Baby king

مشخصات مهم:

  • جنس
    پلی استر
  • نحوه بسته شدن
    زیپی
  • تعداد جیب
    سه عدد
  • قابل شستشو در ماشین لباسشویی
    بله
  • قابلیت تنظیم بند شانه
    دارد

رنگ کیف بهتزازعکسش هست کیفیت خوبی هم دارد
فقط اگرکمی بزرگتربودبهتربود.


کیف حمل لوازم کودک مک بیبی

کیف حمل لوازم کودک مک بیبی

مشخصات مهم:

  • جمع و جور و سبک
  • ساخته شده از پلی استر
  • دارای 6 جیب
  • قابل شستشو در ماشین لباسشویی

به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!

1 دیدگاه

  1. ليست وسايل ساك بيمارستان نوزاد که اینجا آمده است خیلی زیاد است و فقط برای مادر نیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا