بررسی تخصصی 7 مدل بهترین دوربین اتاق کودک و پیجر 1402 + قیمت

پیجرها و دوربین های کنترل کودک چشم و گوش اضافی والدین هستند. مخصوصا در مواقعی که مجبور می شوند از کودک دور باشند. با ما همراه باشید تا در انتخاب بهترین دوربین اتاق کودک شما را راهنمایی کنیم.

انتخاب سردبیر: بهترین دوربین اتاق کودک

کاربردی ترین محصولات موجود در بازار را در این بخش با هم مقایسه کرده ایم.

1#.دوربین کنترل کودک ماترون 

“مقرون به صرفه” 

 

دوربین کنترل کودک ماترون ارزان _نشان دادن قابلیت حرکت در جهت های مختلف

 

دوربین کنترل کودک ماترون ارزان _وسایل همراه دستگاه

 

دوربین کنترل کودک ماترون ارزان _دفترچه راهنمای فارسی

    با این محصول می توانید ضروری ترین امکانات برای پایش بچه را در اختیار داشته باشید. کیفیت قابل قبول تصاویر، حالت دید در شب و پخش صدای دو طرفه ویژگی هایی هستند که بیشتر به کار شما می آید.

    همراه داشتن راهنمای نصب و استفاده به زبان فارسی، دلیل پرطرفدار بودن این دوربین است. دستگاه از طریق کابل یا Wifi به اینترنت وصل می شود. و شما می توانید با نرم افزار V380s تصاویر را ضبط نموده و حرکات دوربین را کنترل کنید.

    • قیمت پایین
    • قابلیت چرخش بصورت عمودی و افقی
    • پشتیبانی از کارت حافظه
    • کیفیت متوسط میکروفن

    قیمت روز و خرید از دیجی کالا


    2#.دوربین مدار بسته شیائومی

    “هوشمند و با کیفیت” 

     

    دوربین مدار بسته شیائومی_نمای قرار گرفتن روی میز

     

    دوربین مدار بسته شیائومی_نمونه تصویر ثبت شده

      این محصول صرفا برای اتاق کودک طراحی نشده و می توان برای نظارت هر فضایی از آن استفاده کرد. الگوریتم حساس به تحرکات انسانی دارد که به کمک آن پس از هر حرکت مشکوک مثل را افتادن بچه، ویدئوی آن را از طریق وای فای به موبایل شما می‌فرستند.

      ویژگی کاربردی دیگر این دوربین هوشمند، امکان برقراری تماس صوتی و انجام مکالمه دو طرفه با محل نصب است. کیفیت بالای میکروفن و کاهش نویز سبب شده تا صدای افراد تا فاصله 5 متر را هم به خوبی دریافت کنید.

      جمع و جور بودن و رنگ سفید آن کمک می کند تا به راحتی و بدون اینکه توی چشم باشد، در فضاهای مختلف نصبش کنید.

      • امکان تصویربرداری 2.5K 
      • قابلیت دید در شب با مادون قرمز
      • امکان چرخش 360 درجه
      • نداشتن شارژر
      • سیم کارت خور نیست

      قیمت روز و خرید از دیجی کالا


      3#.پیجر تصویری اتاق کودک

      “بدون نیاز به گوشی و اینترنت ” 

       

      پیجر تصویری اتاق کودک_دوربین به همراه کنترل مانیتور دار

      پیجر تصویری اتاق کودک_دوربین و مانیتور

        این دستگاه مخصوص والدینی طراحی شده که می خواهند بیرون از اتاق بچه، همچنان یک چشم به وضعیت او داشته باشند.  تا فاصله حدود 200 متر می توانید از دوربین دور شده و با کنترل مانیتور دار، تصویر کودک را ببینید و در صورت لزوم برایش ملودی پخش کنید. این کارها به سادگی و بدون کمک گرفتن از اینترنت انجام می شود.

        این محصول هوشمند، قابلیت جذاب دیگری هم دارد. زمانی که بچه از خواب بیدار شود یا بی قراری کند، بلافاصله مانیتور همراه شما روشن شده و صدا و تصویر زنده او را به شما نمایش می دهد. 

        • وجود باتری به هنگام قطع برق
        • قیمت مناسب
        • مانیتور رنگی
        • نامناسب برای خارج شدن از خانه

        قیمت روز و خرید از دیجی کالا


        4#.دوربین اتاق کودک Matron

        “قابلیت تعقیب سوژه” 

         

        دوربین اتاق کودک Matron_نمای جلویی

        دوربین اتاق کودک Matron_قابلیت های مختلف دوربین

          ویژگی auto-tracking یک قابلیت کاربردی است که هم برای نظارت بر کودک و هم برای ایمنی منزل، زمانی که در خانه نیستید به کار می آید. این دستگاه به صورت هوشمند با مشاهده شی متحرک آن را شناسایی کرده و با چرخش خودکار در جهت های مختلف آن را تعقیب نموده و تصاویر را ضبط می کند.

          امکانات ضروری مثل امکان برقراری مکالمه دو طرفه به کمک اسپیکر و میکروفون، حالت دید در شب و امکان ذخیره فیلم ها روی کارت حافظه microSD نیز در این محصول گنجانده شده است.

          •  دفترچه راهنمای فارسی
          • قابلیت نصب اندروید و iso
          • کیفیت تصویر FHD
          • نیاز به اتصال دائمی وای فای

          قیمت روز و خرید از دیجی کالا


          10+ مدل دوربین و مانیتور اتاق بچه (کلیک کنید)

          ادامه مقاله و نکات مهم برای خرید

          معیارهای انتخاب دوربین اتاق کودک

          برای اینکه از خریدتان پشیمان نشوید به شما توصیه می کنیم هم با معیارهای مهم و هم با آپشن های اضافی دوربین ها و پیجرهایی که در اتاق کودک کاربرد دارد، آشنا شوید. این نکات را در کادرهای کشویی زیر برایتان شرح داده ایم.

          معیارهای مهم قبل از خرید دوربین کنترل کودک

          فاکتورهای زیر از تجربه والدین بعد از خرید و استفاده از دستگاه به دست آمده اند و در انتخاب همه دستگاه ها، در نظر گرفتن آن ها ضروری است.

          1) طول عمر باتری

          اگر دستگاه شما با اتصال به برق و آداپتور کار نمیکند، به دنبال دستگاه هایی باشید که باتری هایش قابلیت شارژ مجدد داشته باشند تا مجبور نباشید مرتبا برای باطری های یکبار مصرف هزینه کنید. معمولا صفحه نمایشگر بیشترین میزان مصرف باتری را دارد.

          مدل های قابل شارژ برای اینکه یک شب کامل برایتان کار کند، معمولا نیاز دارند 8 تا 10 ساعت از قبل شارژ شوند. بسیاری از دستگاه های مرتبط با کودکان مانند شیردوش برقی یا قطار اسباب بازی از باتری های قابل شارژ استفاده می کنند.

          2)کیفیت دوربین

          مطمئنا تصویر شفاف و با کیفیت بیشتر به کار شما می آید. برای این مورد لازم است که هم دوربین و هم صفحه نمایشگر کیفیت بالایی داشته باشد.

          همچنین اگر دوربین قابلیت چرخش در جهات مختلف را داشته باشد، تسلط بهتری روی اتاق کودک خواهید داشت.

          3)دامنه و برد اتصال

          این که بتوانید از اتاق کودک دور شوید و همچنان ارتباط با کیفیت داشته باشید به برد قابل پوشش دستگاه شما بستگی دارد. اگر متراژ منزل شما زیاد است، چک کردن این ویژگی را فراموش نکنید. اگر دستگاه انتخابی شما کنترل از راه دور باشد، مانند دسته کنترلی ماشین های اسباب بازی کنترلی در یک بازه فرکانسی از پیش تعریف شده کار می کنند.

          امکاناتِ دستگاه های مانیتور کودک

          به غیر از 3 معیارهای بالا، با پرداخت هزینه بیشتر می توانید دستگاهی را انتخاب کنید که امکانات زیر را داشته باشد. امکاناتی خاص که آرامش بیشتر را برای شما و فرزندتان به ارمغان می آورد.

          مهم ترین امکانات دوربین اتاق کودک و پیجر

          1)ارتباط متقابل

          هر تعداد چشم و گوش بیشتری داشته باشید، خیالتان از بابت کنترل روی فرزندتان راحت تر است. پس به دنبال دستگاهی باشید که می تواند به چند مانیتور و تلفن همراه وصل شود تا چه در خانه و چه بیرون از خانه بتوانید از کودک خود مراقبت کنید.

          2)سنسور دمای اتاق

          این سنسورها کمک می کنند تا از میزان گرم یا سرد بودن اتاق در هر لحظه کودک مطلع شوید. دمای مورد توصیه کارشناسان برای اتاق کودک بین 20 تا 23 درجه سانتی گراد است.

          اگر دستگاه شما این امکان را ندارد حتما برای این کار یک دماسنج جداگانه تهیه کنید.

          3)سنسورهای حرکت و صدا

          یکی از بزرگ ترین دغدغه های والدین، سرکشی مرتب به کودکان در زمان خواب است. این کار خواب راحت و پیوسته را از پدر و مادر سلب می کند. بهترین دستگاه های پایش کودک مدل هایی هستند که به کمک سنسورهای حرکت و صدا، والدین را از بیدار شدن کودک آگاه می کنند.

          در طول شب و زمانی که سنسور فعال است، به محض بیدار شدن کودک، دستگاه شما را از خواب بیدار کرده و به شما هشدار می دهد که باید به فرزند خود سر بزنید.

          4)قابلیت بزرگنمایی

          مطمئنا مهمترین کار دوربین اتاق کودک این است که از راه دور بتوانید فرزند خود را مشاهده کنید. اما قابلیت بزرگنمایی و کوچک نمایی دیجیتال به شما کمک می کند همزمان هم کودک و هم سایر نقاط اتاق را زیر نظر بگیرید.

          هنگام انتخاب به دنبال دوربینی باشید که علاوه بر بزرگنمایی بتواند تا حدودی در جهات مختلف هم گردش کند تا نمای بهتری را در اختیار داشته باشید. بهترین دوربین های اتاق کودک این ویژگی را حتما دارند.

          5)دید در شب

          بیشترین کاربرد یک دوربین اتاق کودک زمانی است که اتاق تاریک شده و فرزند شما در خواب ناز به سر می برد. دوربین هایی که قابلیت دید در شب دارند دید شما را مختل نخواهند کرد.

          این قابلیت به صورت خودکار در بهترین دوربین های اتاق کودک فعال می شود.

          6)نشانگرها

          برخی دستگاه ها به کمک سنسورهای خود، وضعیت خواب و بیدار کودک را در لحظه روی مانیتور خود به شما نشان می دهند. می توان تنظیم نمود که در صورت بیدار شدن کودک یا بی قراری کردن به شما آلارم صوتی یا تصویری بدهد.

          پرسش های متداول پیجر و دوربین کودک

          در این بخش سوالاتی را که ممکن است به ذهنتان برسد، پاسخ داده ایم. برای مشاهده پاسخ کافی است روی صورت سوال کلیک کنید.

          قیمت دوربین اتاق کودک چقدر است؟

          مدل های ارزان تر که مانیتور جداگانه ندارند و تصویر دوربین روی موبایل قابل مشاهده است بین 700 هزار تا 2 میلیون تومان قیمت دارند. دستگاه های مانیتور دار بین 2.5 تا 5 میلیون تومان هستند و برای مدل های برند باید مبلغی بیش از 8 میلیون تومان بپردازید.

          نحوه صحیح نصب دوربین اتاق کودک چگونه است؟

          دوربین مراقبت کودک باید به نحوی نصب شود که زاویه دید دوربین و تصویربرداری از کودک کامل ترین شکل را داشته باشد. درست همانند زمانی که از تخت کنار مادر برای نوزاد استفاده می کنید، باید بر او مسلط باشید.

          از طرفی باید میکروفن را به اندازه کافی به تخت کودک نزدیک کرد تا صداهای لازم را به خوبی دریافت کنید. این فاصله ایده آل برای دریافت بهترین تصویر و صوت چیزی در حدود 1.5 تا 2 متر است.

          دوربین مراقبت کودک برای چه سنی کاربرد دارد؟

          بازه سنی بدو تولد تا 4 سالگی بهترین زمان توصیه شده برای استفاده از پیجر در اتاق کودک است.

          آیا دوربین کنترل کودک را می توان هک کرد؟

          بله، طبق نظر کارشناسان فناوری اطلاعات، هر دستگاهی که برای اتصال از وای فای استفاده می کند قابل نفوذ و هک شدن است.

          دوربین مراقبت کودک چه مزایایی دارد؟

          اگر در خرید دوربین کودک شک دارید باید بدانید که استفاده از این دستگاه چه مزایایی دارد.

          1)آرامش خاطر

          معمولا پدر و مادرها از راه های مختلف مثل تزیین اتاق کودک به کمک استیکر دیواری برای اینکه احساس نا امنی نکند، استفاده می کنند اما وقتی از کودک دور می شوید و در سایر نقاط منزل هستید، دوربین ها چشم اضافی شما در اتاق کودک خواهد بود.

          بهترین دستگاه های پایش و نظارت کودک با تغییر دمای اتاق و بیدار شدن و بیقراری کودک شما به شما آلارم می دهند.

          اینکه در طول شب مرتبا مجبور به ترک تخت خواب خود برای سر زدن به کودک نشوید هم از مزیت های استفاده از این دستگاه است. به کمک دوربین می توانید از راه دور تمام فعالیت های فرزند خود را تحت نظر بگیرید.

          2)مراقبت از کودک از راه دور

          به کمک دوربین در هر جای منزل یا خارج از آن می توانید کودک خود را تحت نظر داشته باشید. حتی در محل کار به صورت زنده می توانید با تلفن هوشمند خود بچه را ببینید.

          بعضی مدل ها تصاویر را ذخیره می کنند تا بعدا بتوانید آن ها را بررسی کنید و یا حتی لحظات فان را با دوستانتان به اشتراک بگذارید.

          3)ایمنی

          دستگاه های مانیتور پیشرفته، به کودک شما کمک می کند تا شاد و سالم زندگی کند. معمولا سنسورهای نصب شده روی دستگاه اطلاعاتی را در اختیارتان می گذارند که شاید تا به حال به آن ها توجه نکرده باشید.

          مثل کنترل دمای اتاق، کنترل ضربان قلب کودک و حتی الگوی خواب. ضبط کردن این اطلاعات و تحلیل آن ها شما را یاری می کند تا برای سالم نگه داشتن فرزند خود برنامه ریزی بهتری داشته باشید.

          سایر مدل های دوربین کنترل کودک

          اگر لیست های بهترین دوربین ها به انتخاب سردبیر در ابتدای مقاله نظر شما را جلب نکرده است، در این قسمت لیستی از سایر مدل های پر طرفدار و کاربردی موجود در بازار مشاهده خواهید کرد.

          در توضیح هر محصول باکس های خاکستری رنگ، نظرات خریداران آن محصول است که برای کمک به انتخاب شما نقل قول کرده ایم.

          پیجر تصویری کودک مام

          پیجر تصویری کودک مام

          مشخصات مهم:

          • کیفیت تصویر مناسب
          • ساده بودن
          • امکان اتصال بدون استفاده از Wifi
          • ارسال notification برای صدا و حرکت غیر عادی

           


          پیجر صوتی کودک کیوی

          پیجر صوتی کودک کیوی

          مشخصات مهم:

          •  دارای صفحه نمایش بزرگ
          • دارای صدای دو طرفه
          • دارای قابلیت آلارم
          • حالت دید در شب

          پیجر تصویری اتاق کودک آلکاتل

          پیجر تصویری اتاق کودک آلکاتل

          مشخصات مهم:

          • قابلیت اندازه گیری دما اتاق کودک و نمایش در صفحه مانیتور ( سنسور حرارتی )
          •  قابلیت تنظیم نور پس زمینه مانیتور
          •  کیفیت صدای HD

          یکی از دوستان داشت(البته مدل 700 که مانیتورش کوچکتر بود) خیلی راضی بود منم این مدلو خریدم.


          دوربین اتاق کودک موتورولا مدل VM50-G2

          دوربین اتاق کودک موتورولا مدل VM50-G2

          مشخصات مهم:

          • قابلیت چرخش به طرفین، بالا و پایین و زوم
          •  پنل 5 اینچی
          • فاصله بین پنل و دوربین تا 150 متر
          • قابلیت مکالمه 2 طرفه


          دوربین کنترل کودک کیکابو

          دوربین کنترل کودک کیکابو

          مشخصات مهم:

          • سیستم مکامله دو طرفه
          • حرکت نوزاد توسط این دوربین ردیابی و به شما اعلان می شود
          • کیفیت ضبط 1080
          • تا ظرفیت 128 گیگابایت اکارت حافظه


          دوربین اتاق کودک ماترون مدل baby3pro

          دوربین اتاق کودک ماترون مدل baby3pro

          مشخصات مهم:

          این دوربین پیشرفته و همه چیز تمام با اتصال به وای فای، به شما این امکان را می دهد تا در هر کجا که باشید، از طریق تلفن هوشمند خود تصاویر را دریافت کنید.

          با استفاده از قابلیت پخش صدای دو طرفه آن می توانید صدای محیط را دریافت کنید و صدای خودتان را هم از طریق اسپیکر زیر دوربین پخش کنید و مثل بیسیم اتاق کودک کار می کند.

          هم دوربین آن در دو محور افقی و عمودی حرکت می کند و هم قابلیت تعقیب سوژه های متحرک را دارد. برای ضبط تصاویر هم می توانید از کارت حافظه Micro SD استفاده کنید.

          • تعقیب هوشمند سوژه های متحرک
          • قابلیت فیلم برداری در شب
          • قیمت عالی نسبت به امکانات
          • نداشتن سنسور دما
          • نداشتن حافظه داخلی و احتیاج به مموری کارد

          دوربین کنترل کودک مدل بیبی کم

          دوربین کنترل کودک مدل بیبی کم

          مشخصات مهم:

          • قابلیت چرخش دوربین از طریق گوشی
          •  کیفیت خوب
          • قیمت پایین


          دوربین کنترل کودک آلکاتل مدل IPC-21FX

          دوربین کنترل کودک آلکاتل مدل IPC-21FX

          مشخصات مهم:

          این مدل دوربین، ارزان ترین دوربین لیست پیشنهادی ما برای شما است و در عین حال تمام امکانات ضروری را در خود دارد.

          سنسور دما دارد و تصاویر آن در شب کیفیت قابل قبولی دارد. از طریق اینترنت و نرم افزاری که همراه آن عرضه شده می توان به راحتی از راه دور و با گوشی تلفن همراه با اتاق کودک در ارتباط بود.

          صدا و حرکت را می تواند هوشمندانه تشخیص دهد و به کمک اسپیکر و میکروفن آن می توان ارتباط صوتی دو طرفه برقرار نمود.

          • قیمت مناسب نسبت به امکانات
          • کیفیت تصویر قابل قبول
          • قابلیت اتصال به دیوار و سقف
          • گارانتی 12 ماهه
          • اتصال سخت و زمان بر
          • محدودیت چرخش دوربین در جهات مختلف
          • نداشتن آلارم روی موبایل

          پیجر تصویری اتاق کودک مانیتور دار

          پیجر تصویری اتاق کودک مانیتور دار

          مشخصات مهم:

          این دستگاه یکی از ارزان ترین دستگاه هایی است که مانیتور جداگانه دارد و تا فاصله 250 متر صوت و تصویر کودک را بر روی مانیتور رنگی قابل حمل به شما نمایش می دهد.

          حالت دید در شب آن به صورت خودکار و با کم شدن نور محیط فعال می شود. مانیتور آن شارژی است و دوربین باید پیوسته به برق متصل شود.

          • آلارم هشدار حساس به صدای نوزاد
          • قیمت مناسب
          • حالت چراغ خواب
          • عدم امکان اتصال به wifi برای استفاده در بیرون از منزل
          • نداشتن سنسور حساس به حرکت کودک

          دوربین اتاق کودک موتورولا مدل MBP482

          دوربین اتاق کودک موتورولا مدل MBP482

          مشخصات مهم:

          گران ترین دستگاه لیست پیشنهادی ما محصولی از برند مشهور موتورولا است که شاید آوازه کیفیت آن را در بین گوشی های تلفن همراه شنیده باشید.

          دو قسمت والدین و اتاق کودک بدون نیاز به وای فای به راحتی به هم متصل می شود و برد مناسبی دارد. لذت مکالمه دو طرفه در این مدل از این جهت بالاتر است که با فناوری مخصوص صدای پخش شده شما از اسپیکر ملایم می شود.

          دیگر ویژگی خاص همراه این محصول، برنامه کمکی هابل برای کنترل رشد کودک است.

          • برنامه کمکی برای کنترل روند رشد کودک
          • اتصال آسان و سریع بدون نیاز به وای فای
          • ملایم نمودن صدای اسپیکر به کمک فناوری
          • قیمت خیلی بالا به علت برند بودن
          • عدم چرخش دوربین به طرفین

          دوربین کنترل کودک ارزان قیمت

          دوربین کنترل کودک ارزان قیمت

          مشخصات مهم:

          دوربین این دستگاه حالت چرخشی دارد و می تواند پس از ضبط تصاویر آن ها را بر روی کارت حافظه تا 64 گیگابایت ذخیره نماید. با نصب نرم افزار V380 می توانید به راحتی تصاویر را بر روی گوشی موبایل خود در خارج از خانه دریافت کنید. قابلیت ضبط و پخش صدا هم از ویژگی های قابل توجه این دستگاه ارزان قیمت است.

          • حالت دید در شب دوربین
          • قیمت پایین
          • پایه نصب ضعیف
          • نداشتن مانیتور جداگانه

          دوربین هوشمند اتاق کودک

          دوربین هوشمند اتاق کودک

          مشخصات مهم:

          این دستگاه هوشمند سنسور تشخیص حرکت کودک دارد. می توانید به راحتی از راه دور با فرزندتان مکالمه داشته باشید.

          شاخص ترین ویژگی آن تصاویر با کیفیت 1080p و 15 فریم بر ثانیه همراه با قابلیت زوم اپتیکال است.

          • دارای سنسور درجه حرارت
          • امکان اضافه کردن کارت حافظه
          • حالت دید در شب
          • قابل استفاده روی میز یا اتصال به سقف و دیوار

          پیجر تصویری ماترون مدل baby monitor

          پیجر تصویری ماترون مدل baby monitor

          مشخصات مهم:

          این ست لاکچری برای پخش تصاویر و کنترل دوربین یک مانیتور جداگانه به همراه دکمه های کنترلی به همراه خود دارد. بر خلاف مدل های پایه این برند، سنسور دما هم در کنار دوربین اضافه شده است تا بتوانید از وضعیت دمایی اتاق کودکتان اطلاع کسب کنید.

          علاوه بر امکان پخش صدای دو طرفه، یعنی از اتاق برای شما و صدای شما در اتاق، می توانید از راه دور موسیقی ملایم و لالایی برای سرگرم کردن کودک در فضای اتاق پخش کنید.

          حتی بالای دوربین لامپی وجود دارد که با تولید نور ملایم جای چراغ خواب در اتاق را پر می کند.

          • کیفیت عالی دوربین و صفحه نمایش
          • زاویه باز لنز دوربین و پوشش بالا
          • دفترچه راهنمای فارسی
          • قیمت بالا
          • نداشتن کیت اتصال به دیوار

          پیجر تصویری اونت مدل SCD860

          پیجر تصویری اونت مدل SCD860

          مشخصات مهم:

          نرم افزار این دوربین به راحتی روی سیستم عامل های آی او اس و اندروید نصب می شود و امکانات فوف العاده ای در اختیارتان می گذارد. همزمان می توانید به 10 دوربین متصل شوید و در 3 گوشی مختلف محیط اتاق را کنترل کنید.

          قابلیت جالب دیگر در این دستگاه، حساسیت نسبت به صدای کودک است. هنگامی که فرزندتان بی قراری و گریه می کند روی گوشی تلفن همراه به شما هشدار می دهد.

          چراغ خواب و ملودی های پیش فرض را هم می توانید در زمان های از پیش تعیین شده برای به خواب رفتن فرزند خود استفاده کنید.

          • ارتباط صوتی دو طرفه بین اتاق و گوشی موبایل
          • مانیتور و ضبط دما و رطوبت اتاق کودک
          • سنسور بیدارشدن کودک از خواب
          • نیاز به VPN برای استفاده و نصب  اپلیکیشن
          • محدودیت چرخش دوربین در جهات مختلف

          دوربین کنترل کودک ال بی تک مدل LB55943TR

          دوربین کنترل کودک ال بی تک مدل LB55943TR

          مشخصات مهم:

          این دستگاه با دیگر دستگاه های این لیست یک تفاوت اساسی دارد و آن عدم استفاده از وای فای برای اتصال میان مانیتور و دوربین است. تنها با اتصال به برق و بدون انجام تنطیمات می توانید تا شعاع قابل قبولی در منزل تصاویر با کیفیت دوربین را دریافت کنید.

          متاسفانه سنسور حرارت برای پایش دمای محیط روی آن وجود ندارد. اما می توانید از قابلیت ارتباط صوتی دو طرفه استفاده کنید و با فرزند خود صحبت کنید.

          مهمترین ویژگی این مدل که آن را درون لیست قرار دادیم صفجه نمایش بزرگ 4.3 اینچی و با کیفیت آن است.

          • استفاده از تکنولوژی VOX برای اطلاع از بیدارشدن کودک
          • مانیتور LCD با کیفیت
          • قابلیت نصب روی دیوار
          • وصل نشدن به تلفن همراه
          • قیمت بالاتر به خاطر مانیتور جداگانه
          • عدم چرخش دوربین در جهات مختلف

          پیجر تصویری اتاق کودک آلکاتل مدل Baby Link 700

          پیجر تصویری اتاق کودک آلکاتل مدل Baby Link 700

          مشخصات مهم:

          این دوربین با قیمت متوسط در لیست ما، قابلیت زوم تا دو برابر را در کنار قابلیت چرخش 270 درجه ای دارد. برد قابل قبول آن برای خانه های آپارتمانی کاملا مناسب است.

          مانیتور والدین و دوربین اتاق بچه به صورت جداگانه و با دو شارژر، شارژ می شود. می توانید از راه دور ارتباط صوتی دوطرفه با اتاق کودک برقرار کنید.

          مانیتور 2.8 اینچی و قابلیت تصویربرداری در شب هم به کمک شما در کنترل محیط اتاق فرزندتان می آید و با هر بار شارژ کردن تا 6 ساعت کار می کند.

          • قابلیت زوم و چرخش 270 درجه‌ی دوربین
          • کیفیت بالای دوربین در حالت دید در شب
          • سنسورهایی با عملکرد سریع
          • عدم اتصال به گوشی تلفن همراه
          • مدت کم شارژ دهی باتری قسمت گیرنده
          • عدم امکان ضبط تصاویر و پخش آهنگ

          به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!

          2 دیدگاه

          1. یک کاربرد دیگه که این دوربین برای من داره، موقعی که خونه نیستیم و مسافرت میریم، میذارمش تو سالن اصلی و اگر سنسور دزدگیر فعال بشه میتونیم از راه دور یه نگاهی به داخل خونه بندازم که چه خبره. البته همه اینا در صورتیه که اینترنت دوربین قطع نشه. با توجه به قیمت پایین این دوربینا کیفیت تصویر اونقدی نیست.

          2. مقاله تون چون مقایسه داشت خیلی به دردم خورد. به دوستانم هم توصیه می‌کنم که این مقاله رو مطالعه کنند.

          دیدگاهتان را بنویسید

          نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

          دکمه بازگشت به بالا